Redovisningsekonom med helhetsansvar för ekonomifunktion

serveOffice ab / Redovisningsekonomjobb / Täby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla redovisningsekonomjobb i Täby, Vallentuna, Upplands Väsby, Danderyd, Sollentuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos serveOffice ab i Täby, Vallentuna, Upplands Väsby, Danderyd, Sollentuna eller i hela Sverige

Fragancia Handels AB importerar livsmedel som levereras framförallt till svensk detaljhandel men även till Norge och Finland. Bland kunderna finns ÖoB - Sveriges ledande lågpriskedja samt Axfood med b.la. kedjorna Willys och Hemköp. Bolaget samarbetar med ett 20-tal utländska leverantörer och erbjuder egna varumärken, privatelabel samt producenternas varumärken. Fragancia har 5 anställda och omsättningen uppgick 2011 till 45 milj. kr. Företaget etablerades 1995 och kontoret finns i Täby. Läs gärna mer om oss på www.fragancia.se

Fragancia står inför omstrukturering och tillväxt och vi söker efter två nya medarbetare som vill anta utmaningen att växa och utvecklas med oss. En av dessa befattningar är rollen som Redovisningsekonom.

Ditt uppdrag

Arbetet innebär att sköta företagets ekonomi samt löneadministration. Du blir ansvarig för löpande redovisning, bokslut samt löneadministration. Dessutom är du med och utvecklar budget-, prognos- och analysarbetet. Redovisningskonsult finns tillgänglig för frågor i de fall du saknar erfarenhet inom något område. I samband med planerad tillväxt och inför kommande projekt för optimering och effektivisering av verksamheten deltar du också i arbetet med att anpassa, utveckla och effektivisera företagets administrativa strukturer och processer. Du är med andra ord involverad i företagets utveckling och målsättning inför framtiden. Vi använder Visma Administration 2000.

Publiceringsdatum
2012-10-12

Kvalifikationer
Vi tror att du har minst 2 års erfarenhet av löpande redovisning. Du är analytisk och strukturerad och duktig på att organisera arbetet på ett effektivt sätt samt utnyttja tillgänglig teknik. Du har mycket goda kunskaper inom Excel samt inom IT generellt.

Vi erbjuder dig

Ett mångsidigt arbete i en spännande bransch hos ett företag som är under utveckling och expansion. Det är ett fritt arbete under eget ansvar med möjlighet att påverka och utveckla. Vi erbjuder en trivsam och utvecklande arbetsplats med trevliga kollegor och ett öppet arbetsklimat.

Kontaktuppgifter för detta jobb
I samband med denna rekrytering samarbetar vi med serveOffice. För frågor vänligen kontakta Mia Sahlén på 08-594 697 09 eller mia.sahlen@serveoffice.se   

Välkommen!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-12-14
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Mia Sahlén, 08-594 697 09

Företag
ServeOffice AB

Adress
ServeOffice AB
Box 617
19126 Sollentuna

Jobbnummer
1363937

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från serveOffice ab

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos serveOffice ab: