Redovisningsekonom i Göteborg

Bemannia Kontor AB / Redovisningsekonomjobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla redovisningsekonomjobb i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige

Letar du efter ett nytt uppdrag som Redovisningsekonom i Göteborg? Då kan vi ha det perfekta uppdraget för dig, där du kan utvecklas i din yrkesroll!

Om uppdraget

Vår kund i Mölndal söker nu efter en Redovisningsekonom för ett konsultuppdrag. Uppdrag förväntas starta omgående och sedan pågå till och med 28 juni 2024. Uppdraget är på heltid och distansarbete är möjligt två dagar i veckan efter att du är självständig i ditt arbete.

Publiceringsdatum
2023-11-02

Arbetsuppgifter
I rollen som Redovisningsekonom kommer du att arbeta tillsammans med två seniora ekonomer på plats och du får ansvara för egna projekt. Bland annat kommer du att arbeta med bosklutsredovisning.

Ytterligare arbetsuppgifter som kan förekomma är:

• Fakturahantering

• Bokföring

Kvalifikationer
• Eftergymnasial utbildning om minst två (2) år inom ekonomi

• Minst två (2) års arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter

• Goda kunskaper inom bokföring och fakturahantering

• Goda kunskaper i Officepaketet, särskilt Excel

• Flytande i svenska i såväl tal som skrift

• Kunna arbeta mot affärsmässiga mål och självständigt driva och planera ditt arbete

• God samarbetsförmåga och kan kommunicera med dina kollegor på ett pedagogiskt sätt

För rollen är det viktigt att du har en förmåga att arbeta noggrant och med hög kvalitetsstandard. Du behöver även vara lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt beteende.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2023-11-07

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Jaqueline Shafig, jaqueline.shafig@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 175 50 00

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-11-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476), https://www.bemannia.se

Arbetsplats
Bemannia

Kontakt
Jaqueline Shafig
jaqueline.shafig@bemannia.se
072-175 50 00

Jobbnummer
8234940

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor AB: