Redovisningsekonom/assistent till redovisningsbyrå i Lund
Redovisningsgruppen RI AB / Redovisningsekonomjobb / Lund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla redovisningsekonomjobb i Lund,
Lomma,
Staffanstorp,
Burlöv,
Kävlinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Redovisningsgruppen RI AB i Lund Är du bra på siffror och vill jobba på en mindre byrå med gemenskap och engagemang. Då är denna tjänst som redovisningsekonom/assistent något för dig.
Om tjänsten
Du kommer att jobba i ett team med andra redovisningskonsulter/ekonomer på en mindre redovisningsbyrå. Arbetsmiljön är kreativ och det finns möjlighet att utvecklas. Du kommer att ha ansvar för löpande redovisning, moms- och arbetsgivardeklarationer, enklare löneberäkningar, kontrolluppgifter.
Möjlighet att till viss del styra din arbetstid. Tjänsten som erbjuds är 100% , möjligheten att anpassa tjänsten till 80% finns om det är ett önskemål från din sida.
Om dig
Vi söker dig som är utbildad gymnasieekonom alternativ eftergymnasial utbildning. Vi söker dig som arbetat med kvalificerade arbetsuppgifter inom redovisning med några års erfarenhet.
Som person är du utåtriktad och social, ambitiös, systematiskt och driven. Du besitter ett stort engagemang och god samarbets- och kommunikationsförmåga. För oss är det viktigt att dina personliga värderingar överensstämmer med våra: engagerad, lyhörd och lösningsorienterad.
Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas snarast och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Vi önskar din ansökan senast 5 maj 2017. Du ansöker genom att skicka ett mail till
ingela@redovisalund.se , bifoga CV och personligt brev.
Varaktighet, arbetstid
Tjänsten som erbjuds är 100%, möjlighet att anpassa tjänsten till 80% finns om det är ett önskemål från din sida.
Publiceringsdatum2017-04-20Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-05-05
Kontaktingela@redovisalund.seFöretagRedovisningsgruppen RI AB
AdressRedovisningsgruppen RI AB
22660 LUND
KontorsadressTraktorv 12
Jobbnummer 3448692
Observera att sista ansökningsdag har passerat.