Redovisningsekonom/administrativ assistent
Placera Personal AB / Redovisningsekonomjobb / Nacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla redovisningsekonomjobb i Nacka,
Kristinehamn,
Karlskoga,
Storfors,
Lekeberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Nacka,
Örebro,
Vadstena,
Finspång,
Eskilstuna eller i
hela Sverige Placera Personal AB
är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning.
Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Vi söker för rekrytering till vår kund SecMaker AB en
Redovisningsekonom/administrativ assistent
SecMaker är ett specialiserat IT-säkerhetsföretag med 16 anställda och kontor i Nacka, Stockholm. SecMaker erbjuder programvara, smartkort och kortläsare, support och konsulttjänster samt helhetslösningar för bättre informationssäkerhet. Kunderna finns till största delen i offentlig sektor i Sverige, Norge och Finland. Även i Frankrike finns viktiga målgrupper. Se vidare
www.secmaker.se.Tjänsten innebär huvudsakligen att självständigt sköta företagets bokföring, redovisning, fakturering, reskontra, löner, reseräkningar och bokslutsarbete. Denna tjänst kommer också att innebära en del andra administrativa uppgifter som t ex orderregistrering, bistå vid korrespondens och service till kunder, göra inköp till kontoret, telefonservice mm. Tjänsten är ny på företaget så det finns stora möjligheter att utforma uppgifterna efter eget initiativ.
Kvalifikationskraven för tjänsten är utbildning i redovisning/ekonomi på minst gymnasienivå samt minst 2 års erfarenhet av självständigt arbete med hela flödet inom redovisning. Även erfarenhet av årsbokslutsarbete krävs. Företaget arbetar i Visma Compact och det är en fördel om det finns erfarenhet från detta system. Goda kunskaper i engelska i tal och skrift behövs och gärna kunskaper i franska.
De personliga egenskaperna kommer att ha stor betydelse för denna tjänst. Eftersom arbetet spänner över ett brett område krävs en förmåga att hantera många olika uppgifter på ett prestigelöst sätt. Det är viktigt att vara en trygg och säker person som kan arbeta självständigt. Ibland kanske det inte finns någon att fråga och då krävs kreativt tänkande och initiativförmåga. Arbetet innebär en stor frihet att planera uppgifterna inom givna ramar.
Om du har frågor är du välkommen att ringa Rekryteringskonsult Anna-Lena Gällström, tel. 08-586 22 730.
Välkommen med din ansökan snarast. Vi behandlar alla ansökningar löpande.
Publiceringsdatum2009-03-25Arbetstider och omfattningHeltid, tillsvidareanställning. 6 månaders provanställning.
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-04-24
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktAnna-Lena Gällström, 08-586 22 730
FöretagPlacera Personal AB
AdressPlacera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista
Jobbnummer 423705
Observera att sista ansökningsdag har passerat.