Redovisningsekonom
Ängsätra Vård & Omsorg AB / Redovisningsekonomjobb / Mark
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla redovisningsekonomjobb i Mark,
Härnösand,
Timrå,
Sundsvall,
Kramfors eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ängsätra Vård & Omsorg AB i Mark Ängsätra/Vassebro söker en redovisningsekonom till behandlingshem.
Brosäter och Ängsätra är två HVB-hem för boende för vuxna personer med psykiska funktionsnedsättningar, huvudsakligen psykospatienter, där man jobbar på ett kognitivt pedagogiskt förhållningssätt och där miljöterapeutiska och psykoanalytiska inslag ingår. Vi söker nu en redovisningsekonom som vill utvecklas i sitt ansvarstagande. Företaget ligger i Horred ca 3 mil nordost om Varberg och ca 6 mil sydost om Göteborg.
I din roll som redovisningsekonom hanterar du arbetsuppgifter med bokföring, löner och fakturering samt tillhörande administrativa göromål. Du kommer att ha kontakt med personalen, myndigheter, kommuner samt våra leverantörer och kunder.
Vi söker en person som är självgående, lyhörd, kreativ, nyfiken, kommunikativ, stresstålig och strukturerad. Du är en person som löser problemen istället för att se hinder och kan jobba självständigt, du tar och skapar initiativ samt kan hantera ett arbete med många bollar i luften. Arbete i verktyg som Hogia och Visma samt Office-paketet är ett krav för att tjänsten som redovisnigs-ekonom ska fungera hos oss. Du rapporterar direkt till företagets VD. Körkort är ett krav för tjänsten.
Arbetslivserfarenhet:: Du som söker tjänsten ska ha arbetat som redovisningsekonom i minst 3-5 år och i bolag som omsätter minst ca 20 MSEK alternativt att du har erfarenhet som redovisningsekonom från redovisningsbyrå eller revisonsbyrå 3-5 år. Som person är du en service och leveransinriktad person som tar ansvar för arbetsuppgifterna och att dessa levereras inom givna ramar och tider.
Kompetens: Krav att du har en civ.ekonomiexamen och/eller en ekonomiutbildning (IHM-examen, ekonom med mångårig erfarenhet) som innebär att du kan på egen hand sköta bokföringen samt dialog skatteverk, myndigheter, vår revisionsbyrå mfl. Du ska ha erfarenhet att arbeta i Hogia, Visma samt att du kan arbeta i Office-paketet (Word, Excel, Outlook...)
Vill du arbeta i en organisation under ständig utveckling då är detta rätt företag för dig.
Publiceringsdatum2013-08-19KörkortskravB
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Deltid
Deltidstjänst: Måndag-fredag. (Arbetstid kan diskuteras). Tillträde efter överenskommelse.
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-09-30
Din ansökan med CV/meritförteckning vill vi ha per e-post till:
stefan@angsatra.se . Vi rekryterar dock från första ansökan så tjänsten kan bli tillsatt tidigare. För ytterligare information om företagen.
www.angsatra.seAnsökan kan skickas till e-postadress:
stefan@angsatra.seKontaktVD:Stefan Lövenhamn 0320-2090998 Email:
stefan@angsatra.seFöretagÄngsätra Vård & Omsorg AB
AdressÄngsätra Vård & Omsorg AB
Kyrkbyn
51991 ISTORP
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 0320-209099
Faxnummer: 0320-209097
Jobbnummer 1628868
Observera att sista ansökningsdag har passerat.