Redovisningsekonom
Tre Ekonomer På Kungsholmen AB / Redovisningsekonomjobb / Stockholm
2011-08-10
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Redovisningsekonom" (publicerad 2015-04-24) ⬅️
Visa alla redovisningsekonomjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Tre Ekonomer På Kungsholmen AB i Stockholm Vi är en modern redovisningsbyrå som växer. Vi startade vår verksamhet våren 2005 och är idag 18 anställda.
Nu behöver vi en till medarbetare till vårt glada gäng! Kanske är det du?
Dina arbetsuppgifter kommer bestå av att för våra kunders räkning sköta löneadministration, löpande bokföring, avstämningar, bokslut, upprättande av årsredovisningar samt övriga ekonomiadministrativa uppgifter. Det finns mycket goda utvecklingsmöjligheter samt möjlighet till eget kundansvar.
Vi söker dig som kan arbeta självständigt och som har erfarenhet av bokföring för små och medelstora företag, att du tidigare har arbetat på en redovisningsbyrå är ett krav.
Vi vill att du har ett positivt sätt, servicekänsla samt ett intresse av att lära dig nya saker.
Antagligen har du en ekonomisk gymnasieutbildning och/eller eftergymnasial ekonomiutbildning samt mycket goda kunskaper inom bokföring.
Låter det intressant?
Skicka då snarast din ansökan innehållande meritförteckning, personligt brev, referens samt löneanspråk till:
jobb@3ekonomer.se .
För ytterligare information om oss besök gärna vår hemsida:
www.3ekonomer.se6 månaders provanställning. Månadslön.
Tillträde snarast eller enligt ÖK.
Publiceringsdatum2011-08-10Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Heltid 100%
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-09-09
Ange följande referens när du ansöker: RE19
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobb@3ekonomer.seFöretagTRE EKONOMER PÅ KUNGSHOLMEN AB
AdressTRE EKONOMER PÅ KUNGSHOLMEN AB
Box 12172
10225 Stockholm
KontorsadressS:t Göransgatan 63, 3 tr
Stockholm
Jobbnummer 999326
Observera att sista ansökningsdag har passerat.