Redovisningschef

Placera Personal AB / Ekonomichefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomichefsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Placera Personal AB
är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning.
Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Vi söker nu en redovisningschef till ett kundföretag i City. Du kommer att leda och stötta arbetsgruppen om 8 personer.
Ansvarsoråden
• Koncernredovisning med koncernbokslut
• Kvartalsbokslut
• Upprättande av årsredovisning
• Skattedeklarationer
• Resultatanalyser
• Nyckeltalsanalyser
• Budgetansvar
• Prognosarbete

Publiceringsdatum
2009-02-27

Kvalifikationer
• Gymnasiekompetens
• Flera års erfarenhet av kvalificerat redovisningsarbete
• Erfarenhet av att leda personal
• Goda kunskaper om konsernredovisning samt moms- och skattehanteringSom person är du strukturarad och duktig på att planera och organisera. Du är kommunikativ och genuint intresserad av att leda, styra och stödja arbetsgruppen i deras arbete.
Välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Uppdraget är på ca 18 månader med start omgående.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2009-03-29
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Andreas Nilsson, 08-586 22 726

Företag
Placera Personal AB

Adress
Placera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista

Jobbnummer
409594

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Placera Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Placera Personal AB: