Redovisningsassistent till internationell koncern

Avanzera Bemanning AB / Ekonomiassistentjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning AB i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige

Avanzera Bemanning

Vårt uppdrag:
På uppdrag av en av våra kunder söker vi nu en redovisningsassistent/ redovisningsekonom för ett uppdrag inom ett internt Shared Service Center Finance för koncernen i Sverige. Vår kund är en del av en världsomspännande koncern inom byggsektorn. Koncernen konstruerar, tillverkar och distribuerar byggmaterial. Redovisningsgruppen i Sverige servar idag samtliga svenska dotterbolag inom koncernen.

Tjänsten är på heltid och är till en början placerad i Solna men efter sommaren flyttar man till Häggvik.

Uppdraget är med tillträde i början av juni och i första hand löper det året ut. Inledningsvis är det alltså ett konsultuppdrag men kan leda till anställning hos kund. Som konsult hos oss på Avanzera har du fast månadslön och betald semester.

Publiceringsdatum
2013-04-17

Dina arbetsuppgifter
• Löpande bokföring
• Kassa bokföring
• Avstämningar
• Manuella inbetalningar
• Dokumentering/prognoser, manuella betalningar, valutasäkringar

Du kommer att ingå i en grupp av 5 medarbetare. Totalt på ekonomiavdelningen (SSC) är man ca 20 st.

Bakgrund
Vi söker dig som har ekonomiutbildning och 2-3 års erfarenhet av ekonomiarbete. Du har god datavana, framförallt i Excel, och har du dessutom kunskaper i SAP är det meriterande. Du behärskar engelska i tal och skrift förutom svenska. Som person är du noggrann, strukturerad och kommunikativ. Rollen kräver förmåga att arbeta självständigt. Då organisationen växer är det viktigt att du är positivt inställd till att arbeta i en förändringsbenägen miljö, är flexibel och har god samarbetsförmåga.

Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-04-24
Ange följande referens när du ansöker: 3
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Helena Elvin Guillemain 08-545 28 305

Företag
Avanzera Bemanning AB

Adress
Avanzera Bemanning AB
Box 853
10137 Stockholm

Jobbnummer
1525710

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera Bemanning AB: