Redovisningsassistent Solna

ISS Facility Services AB / Ekonomiassistentjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos ISS Facility Services AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårat syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad?

Redovisningsassistent

På ISS sätter vi service i första rummet och strävar ständigt efter att bli ännu bättre. Vi levererar "service with a human touch" till kunden så att de kan fokusera på sin kärnverksamhet. Till ett av Nordens största FM-kontrakt söker vi nu en serviceinriktad, strukturerad och ansvarstagande redovisningsassistent.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter/ansvarsområden

• Ta emot post, öppna och sortera
• Skanna fakturor
• Verifiera inläst data och underhålla systemet via Optimize
• Har en löpande kontakt med intern/extern kund
• Bidra till goda relationer med och god service till interna kunder och externa leverantörer/kunder
• Bidra till att förbättra och effektivisera arbetet inom enheten
• Ansvara för att upprätthålla hög servicegrad och hålla fastställda tidplaner

Önskade kvalifikationer

• Vana av att matcha inköpsorders mot leverantörsfakturor
• Erfarenhet inom ekonomiverksamhet & servicehantering
• Erfarenhet från arbete i SAP-miljö
• Mycket goda kunskaper i Officepaketet, främst Excel
• Flytande i engelska både tal och skrift
• Minst gymnasieutbildning, fördelaktig inriktning ekonomi eller administration

För att trivas i den här rollen trycker du om att arbeta i team samt har förmågan att hantera stora mängder transaktioner och kan identifiera och hantera avvikande poster. Du har kunskapen och engagemanget för att effektivisera och vidareutveckla dina arbetsuppgifter samt att bidra till avdelningens utveckling.

Mer om tjänsten

Arbetstiden är schemalagd dagtid, måndag-fredag, med placering i Solna. Alla ansökningar behandlas löpande och tillsättning av tjänsten kan komma att ske innan sista ansökningsdag. Provanställning tillämpas.

Har du frågor om tjänsten?
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta Anna Ekman, anna.ekman@se.issworld.com

Obs! Då vi arbetar inom samhällsviktig verksamhet är anställningen säkerhetsklassad. Säkerhetsprövning med registerkontroll enligt säkerhetsskyddslagen (2018:585) kommer att genomföras i samband med anställningsintervju innan vidare beslut om anställning kan fattas.

Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem. Om du inte registrerat dig som användare behöver du göra detta för att kunna söka till tjänsten. Klicka på "Sök jobbet" för att komma vidare i din registrering. Ansökningar som skickas på annat sätt kommer inte att kunna besvaras eller hanteras för den här rekryteringen.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök

Varaktighet, arbetstid
• -

Publiceringsdatum
2020-11-09

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-12-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Iss Facility Services AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Iss Facility Services AB (org.nr 556410-3280)

Arbetsplats
ISS Facility Services AB

Jobbnummer
5436602

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från ISS Facility Services AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos ISS Facility Services AB: