Redovisningsassistent sökes till Stockholms Stadsmission i Lilje
Arena Personal Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2016-06-16Om tjänstenVi söker nu en Redovisningsassistent alternativt en Redovisningsekonom, för ett inhyrninsuppdrag med start vecka 26 och till och med oktober/november 2016.
Uppdraget kan utföras på heltid eller deltid, men dock på minst 70 % av heltid. Du får välja om du vill arbeta heltid eller deltid. Ett par veckors semester går bra att ta ut i sommar om du önskar det. Efter uppdragets slut finns för rätt person goda möjligheter till fortsatt anställning hos Arena Personal. Arbetstiderna är kontorstider måndag till fredag.
Du kommer vara anställd av Arena Personal men arbeta hos vår kund Stockholms Stadsmission som har sina lokaler i Marievik i Liljeholmen.
Du kommer i denna tjänst, i huvudsak arbeta med ekonomiassistentuppgifter men med inslag av redovisning. Du måste därför beshärska redovisning och gärna även ekonomisystemet Navision.
Arbetsuppgifterna består i huvudsak utav följande:
Kundreskontra
Redovisning av dagsförsäljning från second hand butiker
Kontera fakturor i ExFlow
Under sommaren utföra leverantörsrescontra
Bevaka och bokföra värdepappersförvaltares eventuella försäljningar eller inkomna värdepapper via testamentesgåvor.
Småstiftelser - löpande bokföring - 12 st
ProfilSom person är du prestigelös och arbetssam. Du har en god socialkompetens och kan konsten att samarbeta men klarar också av ensamarbete. Du har arbetat med liknande uppgifter och har en ekonomiutbilding. Självklart har du mycket goda kunskaper i det svenska språket och en god datavana.
Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.
Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.
Så ansöker duTre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-06-21
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 3575
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKatja Löfström
katja.lofstrom@arenapersonal.comFöretagArena Personal Sverige AB
AdressArena Personal Sverige AB
Fleminggatan 7
10425 Stockholm
KontorsadressFleminggatan 7, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2908672
Observera att sista ansökningsdag har passerat.