Redovisningsassistent / Ekonomi / Ekonomiassistent till stor sve - Bravura - Redovisningsekonomjobb i Stockholm
Redovisningsassistent / Ekonomi / Ekonomiassistent till stor sve
Bravura / Redovisningsekonomjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla redovisningsekonomjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2018-02-21

Företaget
Finansbolaget bedriver verksamhet i hela Norden och erbjuder finansierings- och paketeringslösningar till moderbolagets kunder. De bidrar till ökad lönsamhet och ökad säljkraft, för såväl moderbolaget som för externa samarbetspartners och återförsäljare. Deras slagkraftiga portfölj skapar kundnytta i form av behov, funktion och pris. Tjänsten är på företagets huvudkontor i Mall of Scandinavia, Stockholm, där du får arbeta i en händelserik arbetsmiljö och erbjuds stora möjligheter att utvecklas.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som redovisningsassistent kommer du att stödja redovisningsavdelningen inom olika områden i det dagliga arbetet. Huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområden är:

* Leverantörsreskontra, betalningsplaceringar
* Utredning av olösta inkommande- eller returnerade betalningar
* Avstämningsarbete vid månads- och kvartalsbokslut
* Vara behjälplig via mail och telefon för interna- och externa kunder
* Förbättringsarbete och utveckling av arbetsrutiner och processer


Kvalifikationer
* 1 års arbetslivserfarenhet av ekonomirelaterat arbete mot leverantörsreskontra
* God administrativ förmåga
* Goda kunskaper i Excel
* Meriterande om du har eftergymnasial utbildning inom ekonomi, redovisning eller finansiering exempelvis KY-utbildning.
* Flytande kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift

För att trivas i rollen tror vi att du har förmågan att strukturera ditt dagliga arbete för att på ett effektivt sätt kunna möta deadlines. Vi tror även att du trivs med att arbeta med frihet under ansvar och med att ta ägandeskap för ditt egna arbete. Att samarbeta tillsammans med andra faller naturligt för dig och du har en god förmåga att se förbättringsområden i arbetet.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Solna
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Chloé Ekeram chloe.ekeram@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3980029

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: