Redovisningsansvarig i Göteborg med omnejd! - SJR in Scandinavia AB - Redovisningsekonomjobb i Göteborg
Redovisningsansvarig i Göteborg med omnejd!
SJR in Scandinavia AB / Redovisningsekonomjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla redovisningsekonomjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv
Visa alla jobb hos SJR in Scandinavia AB i Göteborg

Vill du få erfarenhet av olika branscher och utvidga ditt nätverk eller vill du kanske hitta ett konsultuppdrag som är tänkt att leda till en fast tjänst ute hos en av våra kunder? Då kan SJR:s nätverk vara intressant för dig.

Vad innebär en roll som redovisningsansvarig & vem söker vi?
Som redovisningsansvarig hos någon av våra kunder kan din roll och arbetsuppgifter variera något beroende på hur det aktuella uppdraget ser ut. Din huvudsakliga arbetsuppgift är dock att tillsammans med övriga kollegor på ekonomi ansvara för avstämningar, periodiseringar, bokslutsarbete och årsredovisning samt i vissa fall koncernredovisning. Du kan även få arbeta med statistik, förbättringsarbete, projekt och ekonomiskt rapportering. Beroende på storlek på bolag ser rollerna olika ut och innefattar olika ansvar.

Vi söker dig som har arbetat ett par år med ovan arbetsuppgifter sedan tidigare och som vill fortsätta att utvecklas inom området. Du har en högskoleutbildning inom ekonomi och känner dig trygg i det engelska språket. Som person är du positiv och flexibel med ett eget driv. I ditt arbete är du lösningsorienterad och tar stort ansvar och ägarskap för dina arbetsuppgifter. Vidare är du van vid att arbeta mot deadline och uppsatta mål samt tycker om att arbeta såväl självständigt som i team med andra.

Publiceringsdatum
2020-09-22

Så ansöker du
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Liina Fagerberg på 0766-471661. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2020-10-22.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.

Titel: Redovisningsansvarig

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-10-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Sjr In Scandinavia AB

Jobbnummer
5369451

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJR in Scandinavia AB: