Redovisningsansvarig
Kuusakoski Sverige AB / Redovisningsekonomjobb / Skellefteå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla redovisningsekonomjobb i Skellefteå,
Robertsfors,
Piteå,
Norsjö,
Vindeln eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kuusakoski Sverige AB i Skellefteå,
Luleå,
Gällivare,
Timrå,
Kiruna eller i
hela Sverige Vår redovisningsansvarige har beslutat sig för att gå vidare i karriären. Därför söker vi nu hennes ersättare. Placering för denna tjänst blir vid vår administrativa enhet på Svedjevägen i Skellefteå
Ansvarsområden
Ansvar för avstämningar, redovisning samt månads- och årsbokslut. Hantering av moms och skattefrågor samt kontakter med försäkringsbolag och revisorer. Ansvarig för att lagar och regler efterföljs. Bollplank till övriga på ekonomiavdelningen i redovisningsfrågor.
Kvalifikationer och erfarenhet
Vi söker Dig som är ekonom eller motsvarande med ca 5-10 års erfarenhet av redovisning eller revision. Eftersom Du i denna tjänst kommer att ha kontakt med moderbolaget vill vi att du behärskar engelska i tal och skrift. Erfarenhet av att arbeta i en industriell verksamhet samt kunskap om IFS affärssystem är meriterande.
Publiceringsdatum2014-04-02Dina personliga egenskaperFör att passa i rollen som redovisningsansvarig är det viktigt att Du är noggrann med en hög integritet. Vidare ser vi att Du har en drivkraft och ett intresse av att utveckla företagets redovisning. Du är självgående och har en förmåga att växla fokus mellan detalj- och helhetsnivå. Du har stort engagemang och drivs av att leverera i rätt tid och med god kvalité.
Frågor om tjänsten besvaras av redovisningsansvarig Kerstin Fahlgren på telefon 0910-71 17 63 eller av HR-ansvarig Anders Isberg på telefon 0910-71 17 74.
Arbetstider och omfattningHeltid
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-04-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFöretagKuusakoski Sverige AB
AdressKuusakoski Sverige AB
Svedjevägen 6
93136 Skellefteå
Jobbnummer 1828226
Observera att sista ansökningsdag har passerat.