Redovisnings- och kontorsassistent

Aleria Redovisning KB / Ekonomiassistentjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Aleria Redovisning KB i Helsingborg

Vi söker tillfällig förstärkning till vår redovisningsbyrå i centrala Helsingborg. Under våren har vi hög arbetsbelastning och är i behov av hjälp med diverse kontorsuppgifter, administration och löpande bokföring.

Arbetsuppgifterna består av sortering av bokföringsmaterial, löpande bokföring, avstämningar och förberedande inför bokslut, arkivering samt diverse kontorsuppgifter.

Vi söker en ansvarfull person som arbetar självständigt, vågar ta initiativ, är noggrann, flexibel och ordningsam. Du är van att arbeta i högt tempo samt trivs i en miljö där det händer mycket.
Erfarenhet av att jobba med Visma, Fortnox och Excel är meriterande.

Aleria Redovisning KB är en redovisningsbyrå med kontor centralt i Helsingborg.
Vi arbetar med allt från små enskilda firmor till stora börsnoterade och internationella företag inom många olika branscher. Arbetet utförs på våra kontor eller ute hos våra kunder. Vi anpassar arbetet efter kunden och uppdragen varierar från ett enkelt bokslut en gång om året till att vara företagets ekonomiavdelning.

Publiceringsdatum
2018-02-13

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-15
Ange följande referens när du ansöker: Kontorsassistent

Kontakt
Maria Hillmann Wallhoff maria@aleria.se 042243131

Företag
Aleria Redovisning KB

Adress
Aleria Redovisning KB
Järnvägsgatan 41
25225 Helsingborg

Kontorsadress
Järnvägsgatan 41

Jobbnummer
3961683

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Aleria Redovisning KB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Aleria Redovisning KB: