Receptionschef (Team Leader) 100% Bromma
StayAt HotelApart AB B. / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos StayAt HotelApart AB B. i Stockholm StayAt hjälper kunder och gäster med att lösa deras behov av boende och annat som skapar en bra balans i vardagen. De moderna, ofta globalt yrkesverksamma gästerna, arbetar ofta under längre perioder i Sverige och har behov av att känna sig hemma. Med våra ledord Passion, Omtanke och Kompetens som grund skapar vi ett modernt boende för våra gäster och skiljer oss därmed från traditionella hotellrum. StayAt driver fyra lägenhetsanläggningar, ett i Bromma, ett i Lund och två i Kista. Vårt koncept är mycket uppskattat av våra kunder och därför planerar vi nu för en vidare expansion under 2017 och framåt.
StayAt har byggt upp värdefulla erfarenheter genom åren, vilka har lagt grunden till ett framgångsrikt erbjudande till våra kunder och gäster. Vi leder utvecklingen inom vårt segment och befinner oss i en tillväxtfas, vilket innebär en ständig utveckling av verksamheten.
Som Receptionschef, eller som vi kallar rollen, Team Leader, ansvarar du för att leda och fördela arbetet i receptionen och driva den dagliga verksamheten i Front Office. Du är fokuserad på att skapa en ypperlig upplevelse för våra gäster och medarbetare genom spontana kontakter och initiativ, men också genom att skapa och planera evenemang.
HUVUDSAKLIGA ARBETSUPPGIFTER
I dina huvudsakliga arbetsuppgifter ingår in-och utcheckning, bokningsförfrågningar, mail, fakturering, kassahantering, hanterar gästönskemål och gästklagomål, samt säkerhetsfrågor. Koordinerar insatser i anläggningen med kollegor från frukost, konferensen, housekeeping och fastighetsskötsel och du har ett nära samarbete med våra säljare. Eget ansvar för visst administrativt arbete, coacha dina medarbetare och delaktig i att utveckla verksamheten framåt.
Du är flexibel, har lätt att anpassa dig till olika situationer och med initiativförmåga. Du brinner för god service, är ansvarsfull och jobbar för höga kvalitetsmål. Du rapporterar till Operations Manager som ansvarar för hela hotellets verksamhet.
VEM ÄR DU
• Du har några års erfarenhet som 1:e receptionist/Service Manager
• Du har tidigare erfarenhet av att leda och bemanna, samt coacha personal
• Du har lätt att etablera goda relationer och är den som tar egna initiativ
• Du har goda kunskaper i Officepaketet
• Du skriver och kommunicerar obehindrat svenska och engelska
• Stor vikt läggs vid personliga egenskaper
• Du har lätta att arbeta med olika IT-system
• God vana i att hantera Opera är meriterande
• Erfarenhet av fakturering meriterande
VI ERBJUDER DIG
Du får tillgång till vår egen utbildning StayAt Academy.
Ambitionerna är höga och du välkomnas av ett trevligt och kunnigt team samt en mångfald av gäster. Vi är stolta över det vi skapat och bygger vidare i nära dialog med gäster, kunder och medarbetare.
ANSTÄLLNINGSVILKOR
Heltid
Tillsvidare anställning med 6 månaders provanställning
LÖN
Månadslön enl. avtal
DU ANSÖKER
Vi kommer att behandla ansökningar löpande och tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdagen Du är varmt välkommen med din ansökan senast den 9 juni -2017. Vill du veta mer om tjänsten? Kontakta gärna Operations Manager Anneli Arvidzon via
anneli.arvidzon@stayat.se Välkommen med din ansökan via klicka på gröna knappen "Klicka här för att ansöka" nedan.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tills vidare
Publiceringsdatum2017-05-18ErsättningFast
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-06-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnneli Arvidzon
anneli.arvidzon@stayat.seFöretagStayAt HotelApart AB B.
AdressStayAt HotelApart AB B.
Vidängsvägen 9
16736 Bromma
KontorsadressVidängsvägen 9
Jobbnummer 3507029
Observera att sista ansökningsdag har passerat.