Receptionsarbete extra
Kelly Services AB / Försäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla försäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kelly Services AB i Stockholm,
Danderyd,
Huddinge,
Järfälla,
Botkyrka eller i
hela Sverige Söker du ett spännande extraarbete
Vi söker dig som brinner för att ge förstaklassig service och har vana av att bemöta olika människor. Miljön i en reception är omväxlande och tidvis hektisk. Receptionsarbetet innefattar besökshantering och annan generell service- allt från att öppna dörrar, boka taxi, beställa lunch och middag, servera och duka ut, kopiering, frankering, bud och telefonservice. Arbetet är högst varierande och kräver en person som inte räds ostrukturerade arbetsuppgifter och en stressig miljö med kort framförhållning Bemanna reception, växel - svara i telefon inkl. porttelefon, möta bud, dirigera besökare Servera kaffe, lunch etc. till anställda och besökande - duka, plocka undan, torka bord, sortera disk mm. Beställa luncher och middagar, föra bok över deltagare Hantera mötesrumsteknik, videokonferanser mm, föra mötesstatistik i Excel Administrera bud, posthantering För att passa för tjänsten krävs att du har god erfarenhet av serviceyrket samt förmåga att samordna och leda. Utpräglad servicepersonlighet, extremt tjänstvillig och aldrig tveka att kavla upp ärmarna Positiv, energisk Vara noggrann och hög integritet pga konfidentiella affärsbesök Bra på att ta initiativ och prioritera under pressade förhållanden Flytande engelska och svenska i tal och skrift
Ansökan sker endast via nedanstående länk!
Publiceringsdatum2010-11-19Arbetstider och omfattningHeltidsanställd
ErsättningEnligt Överenskommelse
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: SE268934
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktFöretagKelly Services AB
AdressKelly Services AB
Regeringsgatan 77
11139 Stockholm
Jobbnummer 781846
Observera att sista ansökningsdag har passerat.