Receptionsansvarig till ett fastighetsföretag

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Har du tidigare erfarenhet av service och är redo för nästa utmaning? Är du prestigelös och serviceminded? Då är deltidstjänsten som receptionsansvarig till ett fastighetsbolag något för dig!

Publiceringsdatum
2018-10-09

Om tjänsten
Som receptionsansvarig kommer du tillsammans med en kollega att ansvara för receptionen och vara ansiktet utåt för företaget. Du kommer att möta olika människor varje dag samt arbeta med en del administrativa arbetsuppgifter. Du kommer även att ansvara för att det är ordning i lokalerna samt inköp av material. Detta är en deltidstjänst och arbetstiderna är måndagar 11.30-19.00, tisdagar till torsdagar 11.30-17.15 och fredagar 11.30-14.00.

I din roll som receptionsansvarig kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Att ta emot kunder och registrera deras ankomst
• Posthantering
• Att hantera mail och hemsidan
• Att vara konferensvärd/konferensvärdinna vid olika möten
• Att hantera diverse administrativa uppgifter, exempelvis administrera P-tillstånd
• Att organisera allmänna kontorsutrymmen, exempelvis ordning i lokaler samt inköp av material

Om dig
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av arbete med service och det är meriterande om du även har arbetat som receptionist tidigare. Vidare ser vi att du är serviceminded, självgående och prestigelös. För att trivas i rollen ser vi att du har ett lösningsfokuserat synsätt samt att du gillar att integrera med och ge service till besökare, kollegor och kunder.

Viktigt för tjänsten är:
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Att du kan behärska svenska flytande i tal och skrift
• Att du kan hantera rörliga arbetsuppgifter

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet

Om anställningen
Tjänsten som receptionsansvarig är ett konsultuppdrag med tillsättning omgående och behovet är löpande. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten har start omgående. Rekryteringsarbetet sker därför löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

1. Första steget i våra rekryteringsprocesser är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan.
Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare: Sandra Tinsveds via 073 684 75 02.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Receptionsansvarig, Receptionist, Göteborg, Adecco

Varaktighet, arbetstid
Deltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-11-08
Ange följande referens när du ansöker: ref-27836
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sandra Tinsveds sandra.tinsveds@adecco.se 0736847502

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Östra Hamngatan 26-28
41109 GÖTEBORG

Kontorsadress
Östra Hamngatan 26-28

Jobbnummer
4392636

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: