Receptionsansvarig heltid
Best Western Capital Hotel / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Best Western Capital Hotel i Stockholm Tjänsten består av sedvanliga receptionsuppgifter såsom incheckning, utcheckning, bokningar och service till gäster.
Vi har en bar och restaurang belägen vid receptionen där receptionisten serverar dryck och mat. Tjänsten är en tillsvidaretjänst på 100% och arbetstiden är varierande både dag- och kvällstid.
Som receptionsansvarig är du ansvarig för personalen i receptionen, schemaläggning, inköp av kontorsmaterial. Du jobbar aktivt i vårat kundnöjdhetssystem Medallia. Baserat på dina tidigare kunskaper kommer det också att tillkomma andra ansvarsområden.
Publiceringsdatum2015-05-11KvalifikationerVi söker dig som har minst 3års erfarenhet av receptionsarbete på hotell. Att du kan bokningssystemet Hotsoft och att du haft personalansvar på tidigare jobb är ett krav.
Vi tror att du som person är positiv, har viljan att ge bra service och att du kan "hugga in" där det behövs. Vi förutsätter att du har hög kvalitetskänsla, brinner för service och att du gillar att jobba med människor. Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift. Övriga språkkunskaper är meriterande.
Referenser är ett krav.
Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
michael@capitalhotel.seKontaktMichael Ghneim, VD 08-55670780 (kontor)
michael@capitalhotel.seFöretagBEST WESTERN CAPITAL HOTEL
AdressBEST WESTERN CAPITAL HOTEL
MARKNADSVÄGEN 6
12044 ÅRSTA
KontorsadressMARKNADSVÄGEN 6
ÅRSTA
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-55670780
Jobbnummer 2288093
Observera att sista ansökningsdag har passerat.