Receptions- och Verksamhetsansvarig 75-80%

Experis Finance / Receptionistjobb / Umeå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Umeå, Vännäs, Nordmaling, Vindeln, Robertsfors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis Finance i Umeå, Örnsköldsvik, Skellefteå, Kramfors, Sollefteå eller i hela Sverige

Experis Finance erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom exempelvis Ekonomi & Redovisning, Finans, Inköp, Skatt och Risk. Det gör vi via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis Finance finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

Publiceringsdatum
2013-12-16

Dina arbetsuppgifter
Vi söker för konsultuppdrag en Receptions- och Verksamhetsansvarig för placering hos en av våra kunder i Umeå. Uppdraget startar 15 februari och sträcker sig fram till årsskiftet 2014-2015. Under uppdraget kommer du att jobba som konsult för Experis och sitta på uppdrag ute hos vår kund. Anställningen avser en tjänst med sysselsättningsgrad mellan 75-80%.

Du kommer att ha fullt verksamhetsansvar för en reception-, konferens-, växel- och posthanterings funktion för ett kontorskomplex där flera företag anlitar verksamheten för dessa tjänster. Dina främsta arbetsuppgifter kommer att bestå av att utveckla verksamheten genom att upprätthålla och utveckla nya och befintliga kundkontakter samt att bemanna upp reception och växel hos vår kund

Du kommer själv att jobba operativt i verksamheten och stå ca 50% i receptionen så du skall tycka att det är roligt med service

Vem är du?
Vi söker en serviceinriktad ledare med flera års erfarenhet av ledarroll inom t.ex butik eller reception. Du är en säljande personlighet som aktivt kan leda och fördela arbetet mellan medarbetarna. Du är driven och serviceinriktad och har förmågan att entusiasmera och leda dina medarbetare mot företagets uppsatta mål för verksamheten. Vidare söker vi dig som:

• Har jobbat inom privat sektor eller i eget företag
• Är social, öppen och brinner för service
• Är en ledare och har erfarenhet från tidigare ledarroller med liknande arbetsuppgifter
• Är ansvarstagande för hela företaget och jobbar för företagets bästa, du är van med resultatinriktad verksamhet
• Du har erfarenhet av att rapportera till VD veckovis och månadsvis
• Kan representera företaget och vara dess ansikte utåt
• Kan ansvara för/driva och schemalägga två receptioner
• Har erfarenhet av att utveckla och bibehålla goda kundrelationer
• Är flexibel och som kan fungera som allt i allo, då det kan dyka upp lite olika saker som behövs göras
• Kan svenska flytande och bra engelska i tal och skrift
• Har goda kunskaper i word, outlook och excel

Vad kan vi erbjuda dig?
Som konsult hos Experis kan vi erbjuda dig en spännande karriärutveckling där du får möjlighet att växa i ditt yrkeskunnande och bredda ditt kontaktnät

Kontaktperson för detta jobb
Tjänsten ska tillsättas 15 februari men urval sker löpande. Sista ansökningsdag 8/1

Du är välkommen med din ansökan via länken nedan. Har du ytterligare frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Jenny Viklund på telefon: 0660-59976 eller jenny.viklund@se.experis.com

Arbetstider och omfattning
Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-01-08
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jenny Viklund 0660-599 76

Företag
Experis Finance

Adress
Experis Finance
BOX 1125
11181 Stockholm

Jobbnummer
1729808

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis Finance

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis Finance: