Receptions- och shopansvarig till nya Fair Play Stadion!

Kontorsfixarna Skandinavien AB / Receptionistjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Kontorsfixarna Skandinavien AB i Malmö, Lund, Trelleborg, Helsingborg, Ystad eller i hela Sverige

Kontorsfixarna Skandinavien AB

Publiceringsdatum
2012-02-20

Om företaget
Till vårt kundföretag Fair Play i Malmö söker vi nu en receptions- och shopansvarig. Fair Play Tennisklubb är Sveriges största tennisklubb och en av de främsta tennisföreningarna i landet med både dam- och herrlag i elitserien, och båda lagen är nyblivna Svenska mästare. De bedriver också Malmös största barn- & ungdomsverksamhet med ca 1500 elever i träning/vecka. Föreningen äger Fair Play Stadion vid Erikslust i Malmö, som nyligen har renoverats och moderniserats, där all verksamhet bedrivs. Anläggningen har ca 7000 besökare per vecka och erbjuder olika aktiviteter under året för medlemmar & kunder i alla åldrar.

Dina arbetsuppgifter
Som receptions- och shopansvarig kommer du att ansvara för driften av både receptionen och den nyöppnade shopen. Du ansvarar för arbetsfördelning och schemaläggning samt sätter upp rutiner för att verksamheten ska fungera på bästa sätt. I arbetsuppgifterna för receptionen ingår att ta emot telefonsamtal och besökare samt att sköta alla bokningar. Utöver detta ingår administrativa uppgifter såsom medlems- och kontraktsregistrering, posthantering samt administrativt stöd till ekonomifunktionen. Vad gäller shopen är det din uppgift att skapa en väl fungerande och attraktiv shop. I arbetsuppgifterna ingår varubeställning och kassaredovisning och du ska se till att varorna profileras optimalt i shopen.

Du rapporterar till klubbchefen och du arbetar i nära samarbete med anläggningens drifts-, ekonomi-, elit- och tennisskolaansvarig.

Idag arbetar tre fast anställda tillsammans med några timanställda i receptionen som är bemannad måndag till söndag, med viss variation i tider mellan 7:45 och 23:00.

Kvalifikationer
Du som söker har mångårig erfarenhet av butik och receptionsarbete.
Du har förmågan att entusiasmera dina medarbetare och kollegor, tar självständiga och snabba beslut samt är tydlig och lyhörd i ditt ledarskap. Tjänsten kräver att du är en duktig administratör med ordningssinne samt att du behärskar det engelska språket. Som person är du positiv, välorganiserad och ansvarfull. Du har förutsättningar och kan se fördelarna med att arbeta oregelbundna arbetstider. Erfarenheter från föreningslivet är meriterande.

Övrig information
Du som vill få möjligheten att bidra till utvecklingen av både receptionen och shopen i en välgörande och framåtsträvande verksamhet är varmt välkommen med din ansökan!

Då vi omgående kommer att påbörja rekryteringsprocessen vill vi ha din ansökan så snart som möjligt. Tjänsten är tänkt att tillsättas i mitten av april.

Denna tjänst förmedlas via Kontorsfixarna. Kontorsfixarna är ett av de äldsta bemannings- och rekryteringsföretagen i Sverige. Under 25 års tid har vi utvecklat och förfinat våra kontaktnät och arbetsmetoder. Vår unika branscherfarenhet innebär att du får högsta träffsäkerhet vid personalrekryteringar. Idag är vi drygt 500 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet. Rekrytering och bemanning sker till alla branscher och nivåer för både små och stora företag.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-03-31
Ange följande referens när du ansöker: 688
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Företag
Kontorsfixarna Skandinavien AB

Adress
Kontorsfixarna Skandinavien AB
Sturegatan 38
11436 Stockholm

Jobbnummer
1163299

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Kontorsfixarna Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Kontorsfixarna Skandinavien AB: