Receptionister till framtida uppdrag i Göteborg

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Göteborg
2020-02-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionister till framtida uppdrag i Göteborg" (publicerad 2020-06-23) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Vi på Adecco söker alltid de medarbetare som tar "laget före jaget" och är serviceminded, noggranna och flexibla för konsultuppdrag som receptionist hos våra kunder. Som konsult hos oss får du möjlighet till konkurrenskraftiga erfarenheter, från olika organisationer, att sätta på ditt CV samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde! Dessutom kan du bygga upp ditt professionella nätverk och få tillgång till värdefulla kontakter.



Publiceringsdatum
2020-02-26

Om tjänsten
Som Receptionist hos något av våra kundföretag är det vanligt att du får arbeta med:
• Kundkontakt via disk och telefon
• Ansvar för att allt är ordning och reda
• Enklare administration
• Olika typer av beställningar och kommunikation, internt och externt

Det kan även förekomma andra typer av arbetsuppgifter utöver detta beroende på hur det aktuella uppdraget ser ut. Var tyngdpunkten ligger i dina arbetsuppgifter varierar också mellan de olika uppdragen och din kompetens.

Våra kundföretag verkar i många olika branscher inom Göteborgsområdet och Kungsbacka med omnejd. Arbetets omfattning är vanligtvis på heltid, vardagar mellan kl. 08.00-17.00.

Tjänsten som Receptionist är ett konsultuppdrag med löpande urval.

Om dig
Vi söker dig som vill erbjuda service i världsklass. Att erbjuda service är något som står dig varmt om hjärtat och du gillar när det är rent och snyggt omkring dig. Du är positiv, självgående och gillar att få saker gjorda.

I ditt arbetsätt är du flexibel och prestigelös och tycker det är roligt att ha en varierande arbetsvecka vilket kan präglas av att den ena dagen inte är den andra lik. Du förstår vikten av att vara en god ambassadör och representant för företaget.. Är du också en person som är utåtriktad och trivs med att arbeta i en social och framträdande roll så kommer du att trivas i den här tjänsten!

Viktigt för tjänsten är:

• Erfarenhet av servicebranschen
• Hanterar svenska och engelska språket obehindrat
• Goda datorkunskaper och vana vid att arbeta med MS Office
• Utbildning inom administration, reception eller likvärdigt är högt meriterande.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Rahell Rada via mail rahell.rada@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Receptionist, Reception, Service, Göteborg, Adecco

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-03-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Adecco Sweden AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-30167".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Jobbnummer
5118505

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: