Receptionister sökes

Mybw Office Management AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Mybw Office Management AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Sollentuna, Uppsala eller i hela Sverige

Office management söker för kunds räkning receptionister!
Trivs du i en yrkesroll där du får leverera service av toppkvalité? Är ett professionellt bemötande och struktur något som kännetecknar dig? Då har vi tjänsten för dig! I rollen som receptionist är du ansiktet utåt hos vår kund och kommer då att ha övergripande ansvar över reception och kontoret samt frågor som berör underhåll av fastigheten.

Vidare kommer du ansvara för inköp av varor samt agera som närmaste kontaktperson för avtal gällande service till kontoret, fastighetsunderhåll samt fastighetsservice. För att passa i rollen har du en administrativ ådra, är driftig och orädd att ta dig an arbetsuppgifter och har en förmåga att organisera dina dagar på ett effektivt sätt.

Vem är du?

Du är en positiv, självgående och strukturerad person som har lätt för att samarbeta. Du är en problemlösare av rang och utför dina arbetsuppgifter med ansvar och kvalitet. Du är snabblärd och effektiv. Vi tror att du som söker har relevant erfarenhet från receptionistyrket eller servicebranschen där du dagligen bemöter kunder eller leverantörer. Som person är du utåtriktad, serviceinriktad och arbetar för en god arbetsmiljö och fantastisk service gentemot dina kollegor och kunder. Det kommer vara varierande tempo och kan snabbt skifta mellan att behöva lösa flera saker samtidigt till att administrera.

Vi söker en person som

• Är flexibel
• Har en positiv och lösningsorienterad syn
• Gärna tidigare erfarenhet av arbete inom service, butik, reception eller enklare administration
• Kan kommunicera obehindrat på Svenska och behärskar Engelska

• B körkort är krav

Känner du igen dig? Skicka in din ansökan redan idag! Urval sker löpande!

Publiceringsdatum
2022-01-07

Om företaget
Du kommer bli anställd av Office management men jobba hos kund och vi ser till att våra värdegrunder genomsyras i hela processen. Företaget är beläget i centrala Stockholm har har bedrivit verksamhet sedan 1998 inom IT och dataprogrammering.

Dina arbetsuppgifter
• Ansiktet utåt, välkomna besökare på kontoret och ha ett fint bemötande och mottagande.
• Hantera inkommande telefonsamtal, dokument och mejl
• Ansvara för mottagande och utskick av Bud & Paket
• Ansvara och hantera beställning av varor, inköp av kontorsmaterial.
• Se till att receptionen ser bra ut
• Övriga vanligt förekommande arbetsuppgifter i en reception
• Säkerställa in och utpassering på korrekt sätt
• Ansvara för post och fakturahantering

• Ha löpande kontakt med leverantörer

Övrig information
Introduktion/utbildning ges på plats. Start: Enligt överenskommelse, gärna snarast. Heltid 100% Arbetstid: Kontorstider mån-fre 9-16.00 Plats: Stockholm

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-06-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
MYBW Office Management AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Mybw Office Management AB (org.nr 559058-8207), http://www.officemanagement.se

Arbetsplats
Office Management bemanning och rekrytering

Kontakt
Isabella Akbari
isabella.akbari@officemanagement.se
+46726005454

Jobbnummer
6230609

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Mybw Office Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Mybw Office Management AB: