Receptionister med känsla för service

KFX HR-partner Stockholm AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-11-08

Om tjänsten
Är du tillmötesgående, serviceminded och redo för nya utmaningar? Gillar du dessutom det personliga mötet och att få vara ansiktet utåt på ett företag? Grattis, då är detta tjänsten för dig! Vi söker just nu receptionister på både heltid och deltid, för uthyrning och rekrytering, till våra kunder i Stockholmsområdet.

Bland våra kunder hittar du spännande företag inom bland annat spelutveckling, media, IT, bank och finans samt bilbranschen. Vi arbetar med både små, stora och internationella företag samt medlems- och välgörenhetsorganisationer.

Dina arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna för rollen är varierande beroende på kund men vanligt förekommande arbetsuppgifter är:

• Ta emot besökare, både externa kunder/leverantörer och intern personal
• Växel- och mailhantering
• Sköta inköp av kontorsmaterial, mat och fika
• Planera event, konferenser och göra ärenden
• Stötta övrig personal
• Administrativa arbetsuppgifter så som posthantering eller resebokningar
• Ansvara för att kontorets lokaler är rena och snygga

Kvalifikationer
Vi tror att du som söker trivs bra att arbeta i en roll där du ständigt är behjälplig. Du är strukturerad och klarar av att ha många bollar i luften - samtidigt som du har ett leende på läpparna och levererar toppklassig service. Vi ser att du som person är utåtriktad, trevlig och professionell i ditt bemötande. Du tar dig an arbetsuppgifter med stort engagemang och sprider positiv energi runt omkring dig. Vidare arbetar du bra både självständigt och i samarbete med andra samt har en problemlösningsförmåga.

För att vara kvalificerad för tjänsten har du:
• Tidigare erfarenhet av service
• Goda kunskaper inom Office-paketet
• Behärskar det svenska och engelska språket i både tal och skrift
• Det är även meriterande om du tidigare arbetat i olika system och med administration

Övrig information
KFX HR-partner är ett väletablerat bemanning- och rekryteringsföretag med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Sundsvall. Med ett brett nätverk och stort engagemang kan vi erbjuda intressanta och spännande tjänster inom områden som service, administration, ekonomi och HR.

Viktigast för oss är att våra medarbetare trivs och känner sig trygga i sin anställning. Som konsult hos KFX HR-partner erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och kollektivavtal. Det ser vi inte som en förmån, utan som en självklarhet!

Urval och intervjuer kommer att ske löpande för att matcha mot befintliga och kommande uppdrag. Välkommen att skicka in din ansökan redan idag! Vid frågor, kontakta ansvarig rekryterare Clara Backlund, 08 - 663 99 00.

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-12-13
Ange följande referens när du ansöker: 2498
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Clara Backlund clara.backlund@kfx.se

Företag
KFX HR-partner Stockholm AB

Adress
KFX HR-partner Stockholm AB
Sturegatan 38
11436 Stockholm

Kontorsadress
Sturegatan 38, Stockholm

Jobbnummer
3148321

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Stockholm AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB: