Receptionister

Polismyndigheten i Norrbotten / Receptionistjobb / Luleå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Luleå, Boden, Piteå, Kalix, Älvsbyn eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Polismyndigheten i Norrbotten i Luleå, Boden, Borås, Halmstad eller i hela Sverige

Verksamhetsbeskrivning Vid avdelningen för Extern service finns en
myndighetsgemensam Receptionsenhet för polisens receptioner i länet som har i
uppdrag att ge service till medborgarna. Tillgänglighet, bemötande och kvalitet
är ledord för verksamheterna inom Extern Service. Polismyndigheten i
Norrbotten består av cirka 580 medarbetare fördelat på tre avdelningar för
verksamhetsområdena Brottsförebyggande, Brottsutredning och Extern service samt
en myndighetsgemensam enhet för Verksamhetsstöd och en enhet för
Kriminalunderrättelsetjänst Arbetsuppgifter Som administratör i
receptionen kommer du att arbeta med besök, besvara telefonsamtal och vara
allmänt behjälplig till allmänheten. Arbetsuppgifterna består bland annat av
handläggning av hittegods, ta emot vapenärenden och tillståndsärenden, ta upp
förlustanmälningar, handlägga passärenden samt utföra
kassaredovisning/bokföring. Utbildning/Erfarenhet Vårt krav är att
du har: - utbildning på lägst gymnasienivå med inriktning mot ekonomi
och/eller administration - kunskap och erfarenhet att arbeta med
redovisning och bokföring - har erfarenhet av arbete i kundtjänst,
• mottagning eller annat serviceinriktat arbete där du fungerat som "spindel i
nätet" - god förmåga och erfarenhet av att förmedla information, vägleda och
hjälpa kunder - dokumenterad erfarenhet av arbete med data- och datasystem
• god kunskaper i svenska och engelska språket, både i tal och skrift
Andra språkkunskaper är meriterande. Som person är har du god
samarbetsförmåga och ett utpräglat ordningssinne. Du har god social kompetens,
är flexibel och kan arbeta strukturerat även under stressade förhållanden. Du är
serviceinriktad och har god förmåga att arbeta både självständigt och i grupp.
Du har ett noggrant och kvalitetsmedvetet arbetssätt. Du har god datavana då du
kommer att arbeta i flertalet datasystem.

Publiceringsdatum
2007-12-21

Anställningstyp/arbetstider
Tills vidare. Tillträde enligt överenskommmelse. Heltid. Dagtid. Arbetstiden är
i huvudsak dagtid/flextid men viss kvälls- och helgtjänstgöring kan förekomma.

Ersättning
Fast lön. Kollektivavtal finns.
Facklig företrädare
ST - Irma Widén tfn 0920-29 50 41.
Polisförbundet - Roger Bernestedt tfn 0920-29 51 58.

Kontakt
Enhetschef Anna Broström, 0920-295084.

Så ansöker du
Ansökan inkommen senast 071228 via e-post polismyndigheten.norrbotten@polisen.se . Välkommen med Din ansökan innehållande personligt brev och CV, där tidigare anställningar och utbildningsbakgrund framgår samt att du anger varför du vill arbeta som administratör i receptionen. Ansökan ställs till Polismyndigheten i Norrbotten, Box 50135, 973 24 Luleå alt mail: polismyndigheten.norrbotten@polisen.se . . Ange referensnummer AA 713-8022/07

Företag
Polismyndigheten i Norrbotten
Skeppsbrogatan 37
Box 50135
973 24 LULEÅ Tel 0920-295000
Fax 0920-211218

Jobbnummer
84345

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Polismyndigheten i Norrbotten

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Polismyndigheten i Norrbotten: