Receptionister - Göteborg

Advokatfirman Lindahl i Göteborg AB / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Advokatfirman Lindahl i Göteborg AB i Göteborg

Advokatfirman Lindahl har omkring 400 medarbetare varav drygt två tredjedelar är jurister.
På Lindahls kontor i Göteborg jobbar vi i trevliga lokaler på Södra Hamngatan i centrala Göteborg. Vi erbjuder rådgivning inom alla affärsjuridiska områden och har en spetskompetens inom fastighetsrätt, företagsöverlåtelser, offentligrätt, IT- och integritetsrätt, obeståndsrätt, skatterätt och tvistlösning.

Vad tror du är viktigast för att få besökare att känna sig extra välkomna?

Vi tror att det handlar om att få varje besökare att känna sig sedd, efterlängtad och som vår hedersgäst. För att lyckas med det är vi helt beroende av professionella och engagerade medarbetare som delar vår vision och som vill sprida glädje och energi varje dag.

Vi söker nu två nya kollegor till vår reception.

OM TJÄNSTEN
Som receptionist ansvarar du för att ge besökaren bästa möjliga service. Du är besökarens första kontakt och intryck och det är därför av största vikt att du har en känsla för först­klassig service och bidrar till att ge våra besökare en exceptionellt god serviceupplevelse.

Arbetet som receptionist på Lindahls Göteborgskontor är en omväxlande roll med fokus på catering, administration och service i en kreativ miljö. I jobbet ingår bl.a. varierande administrativa arbetsuppgifter såsom resebeställningar, hotellbokningar, inköp samt planering och stöd vid evenemang och workshops. Du ansvarar också för vår konferensavdelning.

Dagarna på byrån är varierande med stundvis högt tryck. Det är därför viktigt att du besitter en god förmåga att prioritera och har möjlighet att behålla en bra attityd trots stressiga arbetsförhållanden.

DIN PROFIL
Vi vill arbeta med dig som är prestigelös, kan ge och ta feedback och är en lagspelare som ser på jobbet med både ödmjukhet och glädje. Du är en öppen och social person och har ett öga för det lilla extra.

Intresse och kunskap inom IT, PA-teknik och telefoni är önskvärt.

Goda språkkunskaper i tal och skrift i både svenska och engelska är ett krav och det är meriterande om du har erfarenhet av liknande arbete.

ANSÖKAN
Ansök via länk nedan
https://www.lindahl.se/se/karriar/lediga-tjanster/

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start den 20 augusti 2018 och din ansökan ska bestå av CV och personligt brev. Vi arbetar med löpande urval och ser fram emot att få läsa din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!

För mer information eller frågor är du välkommen att vända dig till Sara Frisack på tel. 0731-47 27 40 eller sara.frisack@lindahl.se.

För att få en inblick i vad som händer på Lindahl - följ oss på Facebook, Instagram och LinkedIn där vi heter Advokatfirman Lindahl.

Publiceringsdatum
2018-05-09

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 0001-01-01

Kontakt
sara.frisack@lindahl.se

Företag
Advokatfirman Lindahl i Göteborg AB

Adress
Advokatfirman Lindahl i Göteborg AB
Box 11911
40439 GÖTEBORG

Kontorsadress
Södra Hamngatan 37-41

Jobbnummer
4136150

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Advokatfirman Lindahl i Göteborg AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Advokatfirman Lindahl i Göteborg AB: