Receptionistansvarig till världsledande Aon Sweden!
Amga AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Amga AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, försäljning, bank & finans och försäkring. Vi är specialiserade på konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling.
AMGA har som utvald leverantör fått förtroende att ansvara för kompetensförsörjningen till världsledande försäkringsförmedlaren Aon Sweden inom ramen för reception och kontorsservice. Företaget är beläget i Stockholm City - Östermalm, med mycket bra kommunikationer, restauranger och gym runt hörnet.
Vi söker nu en prestigelös och ansvarstagande receptionist till Aon Sweden. Som medarbetare hos Aon Sweden blir du en del av en modern, dynamisk och välrenommerad internationell organisation och kommer få en ansvarsfull roll.
Publiceringsdatum2016-02-08Dina arbetsuppgifterSom receptionistansvarig är du en viktig person med mycket dagligt ansvar. Du kommer att ansvara för att ta emot och välkomna besökare, svara i telefon, förbereda konferensrum inför möten och se till att hela kontoret ser representativt ut.
Utöver ansvaret i receptionen så har du många administrativa arbetsuppgifter. Du är bland annat inköpsansvarig av kontorsmaterial, ansvarar för att göra passer-taggar, visitkort, utlämning av nycklar, administrera avslutande anställningar, ansvarig för att beställa catering till möten, se över tidningsprenumerationer med mera.
Vidare är du behjälplig där det behövs med bland annat administrativt arbete som resebokningar, reseräkningar, ta fram deltagarlistor, skicka paket/bud, kopiering/scanning och inbindning av presentationer med mera.
Du kommer också vara delaktig vid olika event som företaget anordnar. Det är viktigt att du alltid är redo att serva både intern personal och kunder på bästa sätt.
KvalifikationerDu har erfarenhet av receptionistyrket eller annat serviceyrke med högt ställda krav. Att fokusera på kunden i stora som små ärenden är du van vid och är professionell i ditt kundmötande. Du har högt engagemang och närvaro samtidigt som du uppskattar när dina uppgifter är varierande. Du finner ett driv i att ge bästa möjliga service.
Vi söker dig som
• är lyhörd, flexibel och utåtriktad
• är lösningsorienterad, prestigelös och gillar att arbeta i grupp
• du har gymnasiekompetens och väldigt bra kommunikativa färdigheter och uttrycker dig mycket väl i både tal och skrift
• Branschvana inom försäkring är meriterande
Då företaget verkar i en internationell miljö så talar och skriver du svenska och engelska obehindrat.
Vidare vill vi att du som person uppskattar utveckling och värdesätter att komma in i en mycket intressant bransch med många karriär- och utvecklingsmöjligheter.
Tillsättning är omgående och tjänsten är heltid, tillsvidare. Denna tjänst är inom ramen för vår konsultverksamhet.
Fast lön samt tillkommande förmåner ingår via kollektivavtal. Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 6/3 - 2016, så skicka in din ansökan redan nu.
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Martin Edin
08-551 118 72
Varaktighet, arbetstid
Heltid -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-03-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAMGA AB
AdressAMGA AB
Svetsarvägen 8
17141 Solna
KontorsadressSvetsarvägen 8
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2659227
Observera att sista ansökningsdag har passerat.