Receptionist till vår kund Swedavia

Manpower AB. / Receptionistjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Manpower AB. i Uppsala, Stockholm eller i hela Sverige

Den ökande trafiken på Arlanda har skapat ett behov av att utveckla flygplatsen i takt med marknadens krav och Swedavia genomför just nu en stor utbyggnad av Arlanda. Utbyggnaden sker i etapper fram till 2040 för att klara av den beräknade kapaciteten i framtiden. Flygplatsen har valt att samla ett antal strategiska projekt under samma program (Utvecklingsprogram Arlanda) för att projekten har ett nära samband och påverkan på varandra. Programmets effektmål är att möjliggöra för framtida trafikökning och därmed öka intäkter i flygplatsens operativa och kommersiella affärer samt bidra till Swedavias övergripande mål.

Till vår kund Swedavia i Arlanda söker vi nu dig som är intresserad av ett uppdrag som receptionist. Uppdraget är på sex månader med möjlighet till förlängning och förväntas starta den 1 september 2017. Du blir anställd hos oss på Manpower och uthyrd till Swedavia.

Publiceringsdatum
2017-07-03

Arbetsuppgifter
Som receptionist har du varierande arbetsuppgifter där du kommer att vara utvecklingsprogrammets ansikte utåt för besökare och ser till att de och programmets medarbetare blir väl omhändertagna.Rollen innefattar att du utöver det att stötta projekten och programmet med diverse administrativa uppgifter, även kommer vara behjälplig vid mötesbokningar. Övriga uppgifter är posthantering, beställningar, inköp av kontorsmaterial samt att säkerställa att möteslokaler och gemensamma ytor är i toppskick. Vi ser gärna att du är delaktig i viss teknisk support samt administrering av bland annat medlemsregister i verksamhetens projektverktyg.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter eller yrke. Du tycker om att leverera med god kvalitet och vet värdet av god service. Du trivs med kontaktytor på alla nivåer i en organisation och kan på ett pedagogiskt sätt anpassa ditt budskap till olika målgrupper. Vi ser även med fördel att du har eller kan skapa dig ett genuint intresse för flygplatsverksamheten och att du ser dig själv som en given kontaktperson för alla medarbetare.

Du uttrycker dig väl i tal och skrift i Svenska såväl som i engelska. Vidare är du snabb och effektiv samt känner dig trygg med att arbeta i Office-paketet - främst Outlook, Word och Excel.

För att passa i rollen som receptionist är du prestigelös, har hög servicenivå och en stor social förmåga.

Så här ansöker du

Rekryteringsarbetet sker löpande och tjänsten kan bli tillsatt trots att ansökningsperioden inte ännu gått ut, så tveka inte att ansöka redan idag! Du gör detta genom att registrera en profil och ditt CV på www.manpower.se. Om du har frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Bita Salahi på tel: 08 - 692 95 75 eller på mailadress:

Välkommen med din ansökan!


Om Manpower

Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig en bred erfarenhet och stort kontaktnät. Vi hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Temporary

Ersättning
Ej angivet

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-07-10
Ange följande referens när du ansöker: 25287
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Bita Salahi Bita.Salahi@manpower.se +46 86 929 575

Företag
Manpower AB.

Adress
Manpower AB.
75220
75220 0380

Kontorsadress
St Persgatan 17

Jobbnummer
3587474

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Manpower AB.

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower AB.: