Receptionist till uppdrag i Göteborg!

KFX HR-partner Skandinavien AB / Receptionistjobb / Göteborg
2019-12-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionist till uppdrag i Göteborg!" (publicerad 2020-03-12) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Kungsbacka, Borås eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2019-12-04

Om tjänsten
Ser du dig själv som en utåtriktad, självgående person som älskar att ge service? Trivs du med att arbeta i en självständig roll på kontor där du får sätta guldkant på andras vardag? Vi söker dig som vill arbeta deltid i reception hos ett välkänt IT-konsultbolag, mån-fre kl. 11:30-17:30. Tjänsten startar omgående och pågår framtill sista januari, med chans till förlägning.

Om företaget
KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekrytering, bemanning och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare, därav värdesätter vi dina åsikter högt och är lyhörda.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det väsentligt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt, därav är det betydelsefullt att förstå vår samt kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang. Dessa tre ledord genomsyrar allt vi på KFX HR-partner gör.

Dina arbetsuppgifter
Rollen som receptionist innebär att du är ansiktet utåt för KFX kunder. Stort fokus läggs därför på att kunna leverera service med ett naturligt leende på läpparna.

I denna roll kommer du b.la:
Ta emot och hjälpa besökare
Sortera in- och utgående post samt paket
Förbereda inför internerna konferanser
Översyn av lokalerna
Beställa mat/fika
Enklarare administrativa uppgifter

Kvalifikationer
I denna roll är du både kundens och KFXs ansikte utåt. Vi ställer därför höga krav på din sociala förmåga, noggrannhet och service. Vi lägger stor vikt vid din personlighet då du både ska passa in i gänget på arbetsplatsen samt vara en KFX-representant.

Vi söker dig som är utåtriktad, servicemedveten och alltid vill göra det där lilla extra. Vidare kan du uttrycka dig väl i tal och skrift på såväl svenska som engelska och har god datorvana.

Övrig information
Lön enligt kollektivavtal.

Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag!
Kunskap-, engelska- och personlighetstester samt bakggrundskontroll kan komma att göras på slutkandidater.
För att få mer info om tjänsten är du välkommen att kontakta Sofie Berner på KFX HR-partner på 031-711 98 00.

Varaktighet, arbetstid
Deltid 50% Tillfälligt arbete, 11 dagar - 3 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-12-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
KFX HR-partner Skandinavien AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4003".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143), http://www.kfx.se

Arbetsplats
KFX HR-partner Göteborg AB

Jobbnummer
4987223

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB: