Receptionist till Tre:s huvudkontor

3 / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 3 i Stockholm, Solna, Täby, Södertälje, Gnesta eller i hela Sverige

Vi på Tre tror att livet blir roligare om vi upplever det tillsammans med andra. Därför arbetar vi varje dag för att göra det enklare för våra 2 miljoner kunder att dela sina upplevelser, åsikter och känslor med andra. Vi är övertygade om att det är kulturen på Tre som är huvudingrediensen för vår framgång. Tack vare detta har vi utsetts till en av Sveriges bästa arbetsplatser. Under 2018 kommer vi på Tre att byta lokaler till ett helt nybyggt hus bredvid Globen i södra Stockholm där alla vi på Tre ges bättre möjligheter att mötas, samverka och interagera. Varmt välkommen till Tre.

Vi söker nu en ny receptionist till vårt härliga Facility Management team på Tres huvudkontor!

Din nya roll:

Som receptionist på Tre kommer dina arbetsuppgifter bl a vara att ta emot och hjälpa besökare och kollegor i receptionen, svara i växeln, hantera internabonnemang, sköta om konferensrum, hjälpa till med konferensteknik, samt scanna och hantera inkommande post. Inom Facility Management på Tre ingår även vaktmästeriet så rollen kommer även att innebära viss bemanning och uppgifter inom vaktmästeriet.

Vem är du?

Vi söker en person med en härlig energi och som älskar att ge service! Du bör tycka om att det händer mycket omkring dig och anpassar dig lätt till förändringar. Du ser och tar tag i saker som behöver göras och gillar ordning och reda. Som person vill vi att du bidrar med en positiv stämning och trivs med att samarbeta med andra men även kunna arbeta självständigt om så behövs

I september flyttar vi till ett helt nytt kontor vid Globen och går då över till ett nytt Verksamhetsanpassat arbetssätt då vi kommer att behöva sätta upp nya rutiner och arbetssätt inom hela FM-avdelningen så har du erfarenhet av en kontorsflytt eller liknande så är det ett stort plus.

Våra krav på dig är:

• Minst Gymnasial utbildning.
• Tidigare erfarenhet av ett serviceyrke, gärna från hotell eller liknande.
• Datavana med goda kunskaper i MS Office och Office365.
• Du skall behärska svenska och engelska väl i både tal och skrift.

Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning och arbetstiden är schemlagd dagtid. Tillträde enligt överenskommelse.

Vi erbjuder:

Tre är ett värderingsstyrt företag som under många år arbetat för att kunna erbjuda en öppen arbetsplats där utveckling, delaktighet och engagemang är framträdande. Vi har under de senaste fem åren legat på Topp 10 som en av Sveriges bästa arbetsgivare och vi ser fram emto att skapa en ännu bättre arbetsplats när vi i september 2018 flyttar till nybyggda lokaler vid Globem.

Är du den vi söker? Välkommen med din ansökan!

Vi intervjuar löpande för tjänsten så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt. Om du har några frågor eller funderingar kring tjänsten tveka inte att höra av dig till Vicktoria Tarré, Head of Facility Management, 0735-438136 eller Kristin Andersson, HR Business Partner, 0735-438401.

Varaktighet, arbetstid
• -

Publiceringsdatum
2018-05-04

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
3

Adress
3
Lindhagensgatan 98
10425 Stockholm

Kontorsadress
Lindhagensgatan 98

Jobbnummer
4124890

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 3

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 3: