Receptionist till Swatch Group

Meet a Group international AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Meet a Group international AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
SNABBFAKTA
Omfattning: Heltid
Arbetstider: Måndag - torsdag kl 8:30 - 17:00, fredagar kl 8:30 - 16:00
Ort: Stockholm, Sankt Eriksgatan 47
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Direktrekrytering till Swatch Group

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS ÄR SWATCH GROUP

Nu söker vi en receptionist till Swatch Group. Vi söker dig som vill ha en rolig och varierande roll. Du kommer att ha en blandad roll som består av både reception och sales admin. Vidare kommer du arbeta i en härlig och välkomnande miljö där du har stora möjligheter att påverka och förbättra!

Swatch Group är en internationell koncern som är verksam inom design, tillverkning och försäljning av färdiga klockor, smycken, komponenter och tidtagning. Företaget levererar majoriteten av alla komponenter som krävs av sina 18 klockmärken. I Norden är Swatch Group återförsäljare av: Omega, Rado, Longines, Certina, Tissot, Balmain, Swatch och FlikFlak med mera. Deras kontor är beläget i centrala Stockholm. Läs mer om Swatch Group HÄR!
DIN ROLL

Detta är en bred roll där du får vara med att skapa en bra kultur för alla Swatch medarbetare! 80 procent av dina arbetsuppgifter kommer bestå av receptionsuppgifter och resterande 20 procent är sales admin-uppgifter. Du kommer att arbeta självständigt i receptionen och ingå i sales admin teamet.

Reception, exempel på arbetsuppgifter:

Ta emot och välkomna besökare, interna medarbetare och kunder.

Beställa material

Ansvarig för personalaktiviteter som exempelvis fredagfika och julbord

Bokning av mötesrum, hotell och taxi för interna medarbetare

Sales Admin, exempel på arbetsuppgifter:

Hantera enklare ärenden i SAP som inkommer via telefon

VEM ÄR DU?

Som person är du social, flexibel och har ett öga för detaljer. Du ser till att det är rent, snyggt och gör gärna det lilla extra för att alla ska trivas på kontoret. Du får gärna komma med dina idéer och inputs för att förbättra kulturen och fortsätta skapa en ännu bättre arbetsplats för alla medarbetare!

Viktigt för tjänsten:

Tidigare erfarenhet av service

Mycket goda administrativa kunskaper och erfarenheter

Talar och skriver obehindrat på svenska

Goda kunskaper av engelska då det kan komma in engelsktalande kunder

Meriterande:

Arbetat med reception tidigare

SAP

ÖVRIG INFORMATION

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.

Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-02-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Meet a Group international AB (org.nr 559191-1747), https://jobbify.se

Arbetsplats
Meet a Groups kund

Jobbnummer
8383590

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Meet a Group international AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Meet a Group international AB: