Receptionist till SKL Fastigheter och Service

Inhouse AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om kunden / About the Client

SKL Fastigheter och Service AB är det personliga serviceföretaget med kvalitet som främsta drivkraft.
Vår verksamhet spänner över följande områden: Fastighetsägande och fastighetsförvaltning med tillhörande kontorsnära service i egen regi samt kurs- och konferensservice.

SKL Fastigheter och Service AB är ett helägt dotterbolag till SKL Företag AB som ingår i Sveriges Kommuner och Landsting. Inom koncernen SKL Fastigheter och Service AB ingår affärsområdena Facility Management, Konstella, Tolvan och Digitalsupport samt dotterbolagen inom Slussgården.

Arbetsbeskrivning / Work Description

Som Receptionist/telefonist kommer du arbeta i växel och reception, du är SKL:s ansikte utåt och tar emot och hjälper besökare i receptionen. Du kommer och också vara SKL:s röst i växeln samt ta emot samtal och koppla vidare frågor från SKL:s medlemmar och hantera telefonärenden från övriga kunder.

I rollen ingår också att ha hand om SKL:s webbshop där medlemmar kan beställa SKL:s tidskrifter. Du kommer arbeta i ett ordersystem samt hjälpa kunden med beställningar via e-post och telefon. Du kommer även att ansvara för växelns kundinformation.

Din profil / Your profile

Vi söker dig som tycker om att arbeta med service i växel/ reception, utvecklas i din yrkesroll och få chans att vara våra kunders ansikte utåt.

Som person är du flexibel, serviceinriktad och noggrann i ditt arbete. Du är mån om att skapa god struktur kring ditt arbete och har inga problem med att hantera en varierad arbetsdag.
Du får gärna ha erfarenhet som receptionist/telefonist eller motsvarande serviceroller.

Vi söker dig som har följande egenskaper:
• är positiv och serviceinriktad
• har god struktur och är noggrann kring ditt arbete
• är stresstålig och flexibel
• har god administrativ förmåga
• tycker om att hantera utvecklande arbetsuppgifter
• har lätt att hantera olika IT applikationer
• är lyhörd och ha god förmåga att samarbeta med andra människor
• har kännedom om Kommuner och Landsting

Övrigt / Other

Arbetstiderna varierar mellan 07:30-17:00. Det är en tillvidareanställning och företaget sitter i trevliga lokaler på Hornsgatan.

Är det här något för dig? Skicka ditt CV med personliga brev. Intervjuer sker löpande.

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Publiceringsdatum
2016-09-09

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-09-18
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1705
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Bergholtz maria.bergholtz@inhouse.se
Olivia Bergström olivia.bergstrom@inhouse.se

Företag
Inhouse AB

Adress
Inhouse AB
Sturegatan 10
11436 Stockholm

Kontorsadress
Sturegatan 10, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3038826

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse AB: