Receptionist till SJR koncernen

SJR AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SJR AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Sollentuna eller i hela Sverige

SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag med inriktning mot Ekonomi och Bank & Finans. Sedan 1993 har SJR byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 200 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö och Göteborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North-listan. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.

Receptionist till SJR koncernen

Publiceringsdatum
2014-05-13

Dina arbetsuppgifter
Som receptionist på SJR kommer du att vara vårt ansikte utåt. Du kommer att ha en viktig och central funktion i att medverka till SJRs professionalism, service samt den allmänna trivseln på vårt kontor. Du kommer att ansvara för receptionen gällande SJR samt våra två dotterbolag SW och Ogunsen. Vi sitter i ljusa och trevliga lokaler i centrala Stockholm.

I dina arbetsuppgifter ingår följande:
• Huvudansvar för reception och växel, svara i telefon samt ta emot besökare
• Inköp av kontorsmaterial, trycksaker, reklamartiklar och diverse till kontoret
• Upprätthålla och förbättra inköpsprocessen
• Bokning av resor, flyg/tågbiljetter, hotellrum, taxi, bud, lunchbokningar samt konferenser
• Användarsupport för telefonväxel mot kontoret
• Administration av exempelvis mobilabonnemang, nya och ändringar
• Övergripande ansvar för att kontoret i helhet är representativt och allmänt inbjudande
• Ansvarig för kontorets posthantering

Bakgrund
Du har tidigare erfarenhet av liknande servicefunktion, gärna inom reception. För att trivas och komma till din rätt så tror vi att du sprider glädje omkring dig, är engagerad och van att ta mycket eget ansvar. Du är driven, ser vad som behöver göras och tycker om att lösa alla situationer som kan tänkas uppkomma. Du är prestigelös och har ett behagligt sätt. Du är ordningsam och van vid att själv strukturera upp din dag.

Viktig information
Ovanstående är ett föräldravikariat med start 2014-08-18-2015-08-31 med två veckors upplärning i juni. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Anette Skantz, 08-407 55 66

Arbetstider och omfattning
Enligt överenskommelse Enligt överenskommelse

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-06-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anette Skantz +46 407 55 66

Företag
SJR AB

Adress
SJR AB
Box 7420
10391 Stockholm

Kontorsadress
Humlegårdsgatan 20

Jobbnummer
1873186

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SJR AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJR AB: