Receptionist Till Reklambyrån Ingo
Rp Rekrytering Bemanning AB / Receptionistjobb / Stockholm
2024-01-16
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den aktuella platsannonsen "Receptionist Till Reklambyrån Ingo" (sökbar t.o.m. 2024-12-14) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Rp Rekrytering Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige SNABBFAKTA
Omfattning: Heltid
Arbetstider: Måndag-fredag kl. 08:30-17:00 (1 h lunchrast)
Ort: Stockholm
Startdatum: Mitten på februari
Anställningsform: Särskild visstidsanställning (du blir anställd som konsult via oss på Inte Bara Post Bemanning och är uthyrd till vår kund)
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS
INGO är en välkänd reklambyrå som arbetar med att skapa smarta lösningar till sina kunder. INGO är experter på sitt område att skapar kreativa reklamer och kampanjer till både stora och mindre kunder. På Stockholmskontoret arbetar ca. 60 medarbetare där alla värdesätter en härlig och god stämning som du kommer att vara med och bidra till! Läs mer om INGO här (
https://ingostockholm.se/start#home)!DIN ROLL
Nu söker vi dig som vill arbeta som receptionist hos INGO!
Detta är en central och viktig roll för att skapa en god känsla på kontoret och ett trevligt bemötande hos besökare som kommer in till kontoret. Rollen innebär att du är företagets ansikte utåt och därmed är den som ger det första intrycket till besökare, därför är det viktigt att du är serviceinriktad och trivs i en social roll. I rollen kommer du att arbeta självständigt, där du utgår från receptionen men är också rörlig på kontoret med varierande arbetsuppgifter.
I din roll som receptionist kommer du exempelvis att:
• Välkomna och ta emot besökare
• Hantera inkommande samtal och mejl
• Post- och budhantering
• Beställning av frukost och luncher
• Beställning av kontorsmaterial
• Ansvara för ordningen i köket och på kontoret
• Boka och förbereda konferensrum inför möten
• Förbereda och planera inför interna after work 's
VEM ÄR DU?
Du är en serviceinriktad och organiserad person som trivs med att ha koll på detaljer. Du tar stort ansvar över dina arbetsuppgifter, tycker om att hjälpa andra samt har en positiv inställning. Du är även självgående, prestigelös och har ett öga för vad som behövs göras och kan ta egna initiativ.
Vi ser gärna att du:
• Har erfarenhet från serviceyrket
• Goda kunskaper i Office-paketet
• Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat
Vi ser det som meriterande om du:
• Har erfarenhet från en receptionistroll
VAD ERBJUDER VI?
Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.
ÖVRIG INFORMATION
• Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund.
• Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.se. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-07-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Rp Rekrytering Bemanning AB (org.nr 556928-6429),
http://www.intebarapostbemanning.se Arbetsplats Inte Bara Post Bemanning
Kontakt Erika Aldentorp
erika.aldentorp@rpbemanning.se Jobbnummer 8395052
Observera att sista ansökningsdag har passerat.