Receptionist till RaySearch Laboratories
Avanzera Bemanning AB / Receptionistjobb / Stockholm
2015-01-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionist till RaySearch Laboratories" (publicerad 2015-01-22) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vårt uppdrag:
För ett uppdrag på RaySearch Laboratories söker vi nu en erfaren receptionist. Vår kund utvecklar mjukvara för effektiv strålbehandling och ligger i fronten av teknikutvecklingen inom området. Man är ett hundratal anställda i Stockholm.
Uppdraget ska påbörjas i februari och beräknas pågå tillsvidare med goda möjligheter till anställning hos kund.
Som konsult i Avanzera har du fast månadslön och betald semester.
Publiceringsdatum2015-01-21Dina arbetsuppgifterSom receptionist kommer du att tillsammans med en kollega bemanna företagets reception mellan 8-17. Du kommer att arbeta med sedvanligt receptionsarbete och med ett ansvar för de administrativa uppgifterna.
Du kommer bland annat att:
• Besvara inkommande samtal och koppla vidare inom organisationen
• Förbereda lokaler, måltider och material inför möten
• Assistera med eventplanering
• Scanna in avtal och uppdatera telefonlistor
• Beställa kontorsmaterial
• Hålla ordning i gemensamma lokaler och utrymmen
• Vara kontaktperson för hantverkare, lokalvårdare, hyresvärd med flera
• Boka resor och hotell till interna medarbetare
BakgrundVi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta i reception med liknande arbetsuppgifter. Eftersom RaySearch Laboratories verkar internationellt samt även har internationella kunder krävs det att du har mycket goda kunskaper i engelska, tal såväl som skrift. Goda kunskaper i Officepaketet är också en förutsättning för att lyckas i denna position.
Som person är du självgående, ser vad som behöver göras och tar egna initiativ. Du drivs av att ge kunderna ett positivt och proffsigt bemötande. Du är prestigelös och har öga för detaljer. Vidare tycker du om att arbeta i ett högt tempo och du har förmågan att prioritera mellan arbetsuppgifter och snabbt omprioritera.
OBS! Vi har för tillfället problem med vår ansökningstjänst, var god och maila din ansökan till
ida.pellmyr@avanzera.seSökord: reception, receptionist, kontorsansvarig, Office Manager
Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på
www.avanzera.se eller
www.facebook.com/AvanzeraArbetstider och omfattningHeltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-02-04
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 471
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktIda Pellmyr 08-54528304
FöretagAvanzera Bemanning AB
AdressAvanzera Bemanning AB
Box 853
10137 Stockholm
KontorsadressBox 853, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2137235
Observera att sista ansökningsdag har passerat.