Receptionist till Orkla

Talents by Inhouse AB / Receptionistjobb / Stockholm
2024-01-30


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Talents by Inhouse AB i Stockholm, Solna, Nacka, Malmö eller i hela Sverige

Är du den vi söker?
Vi söker dig som vill jobba på en aktiv arbetsplats, som är varierande och levande. Du brinner för att ge service i världsklass och du vill utvecklas i din yrkesroll. Känner du att detta passar in på dig? Sök nu!

Publiceringsdatum
2024-01-30

Dina arbetsuppgifter
I rollen som receptionist på Orkla är du ansiktet utåt mot kunder och personal. Rollen är mycket varierande; från att du tar emot besökare och svarar i telefon (ingen växelhantering), till att hantera inkommande post och budhantering samt leveranser. Du ser till att all utrustning fungerar, såsom kaffemaskiner, diskmaskiner, portomaskinen m.m. samt beställer och ordnar underhåll av kontorsmaterial.

Det innebär även att du ansvarar för lokaler och konferenser. I rollen innebär det även att vara tillsammans med bolagets office manager, hålla ordning på kontoret, hantera utläggsredovisningar. Du kommer även ha kontakt med fastighetsskötarna samt olika leverantörer. Du kommer även vara behjälplig i organisationen med utskick och att ansvara för infomailen.

Profil
Denna rollen är varierande och ingen dag är den andra lik. Vi ser gärna att du brinner för service och har öga för vad som behövs göras. Du bör vara flexibel, trivas med att arbeta i en levande omgivning samt vara lyhörd och positiv. Du bör även vara lösningsorienterad, vara utåtriktad och vara bekväm med att fatta snabba beslut. En gedigen erfarenhet från serviceyrket är meriterande.

Om Orkla
Orklabolagen i Solna är ledande aktörer av varumärken till dagligvaruhandel, apotek, B2B och online handel. Solnakontoret delas av fyra Orklabolag. Lokalerna är ljusa och fräscha och är väldigt uppskattade av medarbetarna.

Om Talents by Inhouse
Talents by Inhouse rekryterar och hyr ut personer i början av sin karriär oavsett bransch eller inriktning. Exempel på områden är inköp, teknik, Office Management, kundservice och administration.

Våra konsulter är väldigt viktiga för oss och vi lägger stort fokus vid att våra konsulter ska känna att dom utvecklas hos oss. Därför erbjuder vi bland annat återkommande dialoger kring nästa utvecklingssteg, konsultaktiviteter, som till exempel frukostträffar, och en närvarande Konsultchef.

Talents by Inhouse tillhör Inhouse som är ett konsultföretag inom organisationsutveckling, rekrytering och bemanning mot branscher inom kommunikation, ekonomi, chefsassistent, företagstjänster och HR.

Ansök enkelt med ditt CV
Du söker uppdraget enkelt med ditt CV här direkt på hemsidan. Vi önskar inte ett personligt brev och du kan inte heller söka via mail. Vänta inte med att söka, då urval och intervjuer sker löpande.

Efter att du skickat in din ansökan kommer du få återkoppling på hur processen ser ut framåt. Processen kan innehålla urvalsfrågor och arbetspsykologiska tester.

För mer information eller frågor, kontakta Johan Lindemalm Karlsson på johan.lindemalm.karlsson@inhouse.se.

Varmt välkommen med din ansökan!

Värt att veta!

Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av Talents by Inhouse och arbetar ute på uppdrag hos Orkla. Uppdraget är på heltid med start så snart som möjligt. Du kommer att arbeta på plats i Solna och arbetstiderna är 7.45-16.45 måndag till fredag.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-07-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Talents by Inhouse AB (org.nr 559296-4844), http://example.com

Arbetsplats
Inhouse

Kontakt
Johan Lindemalm Karlsson
johan.lindemalm.karlsson@inhouse.se
0721951880

Jobbnummer
8431670


Prenumerera på jobb från Talents by Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Talents by Inhouse AB: