Receptionist till Nynas på deltid
Bravura Sverige AB / Receptionistjobb / Nynäshamn
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Nynäshamn,
Trosa,
Salem,
Huddinge,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Nynäshamn,
Trosa,
Huddinge,
Botkyrka,
Södertälje eller i
hela Sverige Om Bravura:
Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss - som konsult eller rekryterad.
Publiceringsdatum2024-09-18Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på deltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Primärs kund Nynas. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företagetPrimär har ett komplett tjänsteerbjudande inom Facility Management. De erbjuder och utvecklar administrativa och tekniska tjänster och metoder inom fastighet, lokalvård, arbetsplatsservice, infra- och IT-området. Primär är stolta över att leverera service till alla olika typer av fastighetsägare och hyresgäster såsom bostadsrättsföreningar, kontor och tillverkande industri. De ser till att infrastrukturen kring kollektivtrafik fungerar, levererar fastighetsservice och lokalvård till skolor, äldreomsorg och myndigheter.
Primärs kund Nynas är nu i behov av en receptionist på deltid. Du utgår från kontoret i Nynäshamn och täcker upp när ordinarie personal är frånvarande.
Dina arbetsuppgifterI rollen som receptionist hos Nynas är du den centrala kontaktpunkten mellan organisationen och dess besökare. Du tar emot Nynas besökare i receptionen på ett vänligt och professionellt sätt och ansvarar för att kontorets allmänna ytor hålls rena och snygga. Du är därtill ansvarig för att svara på mejl och telefonsamtal i växeln, ta emot leveranser, köpa och beställa material till kontoret, samt vara dina kollegor behjälplig. Du tar även emot inkommande post och bud och har du körkort används även bil för att leverera post. Din arbetsdag är varierande då du arbetar med de uppgifter som är mest prioriterade för stunden.
Samtlig personal kommer att genomföra en framtagen säkerhetsutbildning innan arbete får genomföras.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Arbetserfarenhet av serviceyrket, tidigare arbete som receptionist är meriterande
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift
• Du är student eller har en annan huvudsaklig sysselsättning
• Meriterande med B-körkort
För att trivas i rollen som receptionist är du serviceminded och tycker om att hjälpa andra. Du är strukturerad i ditt arbetssätt och gillar att ha ordning och reda omkring dig. I ditt bemötande till andra är du alltid trevlig och professionell. Det är även viktigt att du är flexibel och kan hantera oförutsedda situationer.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Nynäshamn
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail,
info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Ersättning Enligt överenskommelse.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-10-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Sara Arvidsson
sara.arvidsson@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 8907183
Observera att sista ansökningsdag har passerat.