Receptionist till myndighet i Solna

Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Receptionistjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Om verksamheten

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Publiceringsdatum
2018-07-24

Dina arbetsuppgifter
Tycker du om att arbeta i reception och söker ett långt konsultuppdrag? Då har vi ett uppdrag för dig! Vi söker just nu en receptionist till en myndighet i centrala Solna. Myndigheten arbetar för att ge sina medarbetare samhällsviktiga, intressanta och utvecklande arbetsuppgifter med en god balans mellan arbete och fritid. Arbetstiderna kommer att vara förlagda vardagar mellan kl. 07:45-16:15.

Konsultuppdraget omfattar heltid och startar den 3 september och pågår fram till den 30/6-2019, med möjlighet till förlängning. Som receptionist kommer du vara myndighetens ansikte utåt och arbeta varierat med att:

* Ge informationsservice till kunder och medarbetare
* Ta emot besökare och bud
* Boka rum
* Ha hand om inköp
* Registrera, kopiera
* Koppla samtal, beställa samtal, flytta anknytningar och ordna telefonkonferenser

Vem är du?

Vi söker dig som har avslutad gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning, och minst ett års arbetslivserfarenhet som receptionist. Du har goda kunskaper i både svenska och engelska, tal och skrift. Du har även goda kunskaper i MS Office samt har tidigare erfarenhet av att använda telefonväxlar och hänvisningssystem. Det är meriterande om du har erfarenhet av posthantering samt av arbetsverktygen Service Manager, CMG Visit Reception och Service Now.

Vi söker dig som tycker om att arbeta med människor, är serviceinriktad, kommunikativ och glad. Det är viktigt att du kan anpassa dig till olika situationer och samarbeta väl med andra.

Du erbjuds

Ett uppdrag på en myndighet i Stockholm. Uppdraget omfattar heltid med start den 3 september och fram till 30/6-2019, med möjlighet till förlängning. Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du kommer vara anställd av Jurek men arbeta ute hos vår kund. Då urvalsprocessen sker löpande så ser vi gärna att du skickar din ansökan så snart som möjligt. Det är viktigt att det tydligt framgår i ditt CV att du uppfyller de krav som ställs för tjänsten.

För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef My Bergdahl på my.bergdahl@jurek.se. Du är varmt välkommen att ansöka till denna tjänst via vår hemsida www.jurek.se.

Vi tar inte emot ansökningar via email.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-08-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
My Bergdahl my.bergdahl@jurek.se

Företag
Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Adress
Jurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm

Kontorsadress
Biblioteksgatan 11

Jobbnummer
4261929

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB: