Receptionist till mäklarfirma på Östermalm

Skeppsholmen Fastighetsmäkleri Aktiebolag / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Skeppsholmen Fastighetsmäkleri Aktiebolag i Stockholm, Göteborg eller i hela Sverige

Vi har förmedlat många drömboenden under våra 20 år i branschen. Våra objekt med tillhörande tjänster har blivit synonymt med hög kvalitet där kunden alltid är i fokus.
Vi söker nu dig som delar våra värderingar och vill arbeta i en miljö där kvalitet och servicekänsla präglar din arbetsdag på vår mäklarfirma.

Publiceringsdatum
2014-03-27

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta som receptionist på vårt huvudkontor på Östermalm i centrala Stockholm. Din viktigaste arbetsuppgift består av att bemöta våra kunder på ett professionellt sätt både via telefon, mail och över receptionsdisk. Du kommer även att sköta allmänna administrativa uppgifter som posthantering samt ansvara för att kontoret ser inbjudande och fräscht ut. Utöver detta kommer du tillsammans med kväll-och helgpersonal assistera våra mäklare med diverse frågor och problem, samt framtagning av årsredovisningar, stadgar och fönsterskyltning. Vid behov kommer du tillsammans med vår marknadsavdelning även att hjälpa till med producering av prospekt, uppdateringar på vår hemsida samt annonsproduktion.

Kvalifikationer och egenskaper

Ett professionellt bemötande av våra kunder är mycket viktigt hos oss och vi ser därför att du har erfarenhet av tidigare servicearbete och att du tycker det är roligt att hjälpa andra. Du är en person som gillar ordning och reda med en positiv inställning. Du är alert, hjälpsam, kan jobba självständigt i god samarbetsanda och brinner för att lösa problem och vara spindeln i nätet. Du kommer arbeta efter deadlines och ställas inför olika prioriteringsval, därför är det viktigt att du är stresstålig med lite skinn på näsan.

Tidigare erfarenhet som mäklarassistent eller receptionist är mycket meriterande.

Arbetsuppgifterna kräver god datavana och kunskaper i både Photoshop och In Design är ett krav. Du har även goda kunskaper i engelska då vi har internationella kunder.

Tjänsten är på 100 % och tillsättning sker så snart som möjligt.
Arbetstiderna är Måndag-torsdag 10-19 samt fredag 8-16.30.

Sista ansökningsdag är 6 april 2014. Eftersom vi arbetar med ett löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag tar vi gärna emot din ansökan så snart som möjligt!

Varmt välkommen med din ansökan till helena.s@sothebysrealty.se

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan skickas till e-postadress: helena.s@sothebysrealty.se

Företag
SKEPPSHOLMEN FASTIGHETSMÄKLERI AKTIEBOLAG

Adress
SKEPPSHOLMEN FASTIGHETSMÄKLERI AKTIEBOLAG
KARLAVÄGEN 81
11459 STOCKHOLM

Kontorsadress
KARLAVÄGEN 81
STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-54580000

Jobbnummer
1822353

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Skeppsholmen Fastighetsmäkleri Aktiebolag

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Skeppsholmen Fastighetsmäkleri Aktiebolag: