Receptionist till Lloydsapotek

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du serviceminded ut i fingerspetsarna? En spindel i nätet som älskar att ha varierande arbetsuppgifter och vara en stöttande funktion? Då är det dig vi söker som Receptionist till Lloydsapotek. Uppdraget är som konsult via Adecco Outsourcing.

LloydsApotek har idag ett 80-tal apotek i Sverige och räknar med att växa de närmsta åren. LloydsApotek är en del av Celesio Group, ett av de ledande internationella tjänsteföretagen inom läkemedels-, apoteks- och hälsovårdsområdet. Koncernen är verksam i 14 länder runt om i världen och sysselsätter cirka 39 000 människor.
LloydsApoteks mål är att bli en av de ledande apotekskedjorna i Sverige som ska leverera den bästa servicen och de mest innovativa och inspirerande apotekstjänsterna. Hos LloydsApotek möter kunden kompetent och välutbildad personal som kan recept och är experter inom hud och värk

Om Tjänsten
Som receptionist hos Lloydsapotek ingår du i ett support-team där du mer än en receptionist. Du har stöttande funktion på kontoret och är navet i hjulet som ser till att allting fungerar och rullar på. Dina dagar kommer att vara av varierande karaktär och i dina arbetsuppgifter ingår följande:
• Ta emot besökare
• Bemöta ärenden via telefon, mail och post/bud
• Administration och ärendehantering av kundklubben
• Kontaktperson mot leverantörer t.ex städ, lås/larm
• Sköta kök och konferensrum
• Göra beställningar av kontorsmaterial samt fylla upp
• Behjälplig vid bokning av tjänsteresor
• Samt vara behjälplig dina kollegor med andra administrativa arbetsuppgifter och kontorsgöromål

 Lloydsapotek sitter centralt beläget vid Rosenlundsgatan på Södermalm

Om Dig
Vi söker dig som har rätt inställning och engagemang! Av Lloydsapotek får du rätt förutsättningar för att kunna prestera i ditt arbete. Vi söker dig som är prestigelös, initiativtagande och driven. Du har även förmågan att se vad som behöver göras och är handlingskraftig.
Har du tidigare erfarenhet ifrån en liknande roll är det meriterande. I övrigt har du kunskaper inom Office-paketet och teknisk vana. Talar och skriver svenska och engelska obehindrat

Om Anställningen
Tjänsten som receptionist är ett konsultuppdrag med tillsättning augusti/september enligt överenskommelse.
Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Lloydsapotek har i denna rekrytering valt att samarbeta med Adecco. Frågor och ansökningar besvaras och behandlas av Adecco.

Om Ansökan
Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.

Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att få inbjudan till videointervju som du ombeds genomföra så snart som möjligt.  De som går vidare efter videointervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Magdalena Krysiak magdalena.krysiak@adecco.se och Caroline Gimmerborn caroline.gimmerborn@adecco.se  

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2016-07-07

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-08-06
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Caroline Gimmerborn Caroline.Gimmerborn@adecco.se

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM

Kontorsadress
Kungsgatan 60

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2944319

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: