Receptionist till läkemedelsföretag

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige

Har du erfarenhet från arbete som receptionist och söker en ny utmaning? Vår kund i läkemedelsbranschen söker nu en receptionist med vissa administrativa uppgifter till sin anläggning i Uppsala!

Publiceringsdatum
2018-07-17

Om tjänsten
Som receptionist åt vår kund kommer du att vara ansvarig för att välkomna och registrera besökare samt ge dessa instruktioner och information. Du kommer att sköta driftstavlan, logga och administrera kunders förfrågningar samt skapa inköpsordrar. Utöver detta tillkommer fler administrativa uppgifter. Tjänsten är på heltid med placering i Uppsala och dina arbetstider är mellan 08-16.

Om dig
Vi söker dig med erfarenhet av recepetionsarbete eller liknande serviceyrken. Du är flytande i svenska och engelska samt har tidigare jobbat med någon form av administrativa uppgifter. Du är glad, trevlig och service minded med ett sinne för ordning och struktur.

Om anställningen
Tjänsten som receptionist är ett konsultuppdrag med start den 6:e augusti. Till att börja med är uppdraget beräknat att pågå till den sista december 2018. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten skall tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.

Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.

Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Jonatan Lundberg via Jonatan.Lundberg@adecco.se.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.

Välkommen med din ansökan!

Sökord: Reception, receptionist, administratör, Uppsala

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-08-16
Ange följande referens när du ansöker: ref-27031
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jonatan Lundberg

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Dragarbrunnsgatan 42
75320 UPPSALA

Kontorsadress
Dragarbrunnsgatan 42

Jobbnummer
4257332

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: