Receptionist till KnowIT för deltidsuppdrag med start omgående
KFX HR-partner Göteborg AB / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Göteborg AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungsbacka,
Borås,
Halmstad eller i
hela Sverige Om tjänsten
Är du tillgänglig omgående och vill arbeta som receptionist 2-4 dagar/vecka på ett innovativt företag i centrala Göteborg? Kanske har du en annan sysselsättning och vill skaffa dig mer praktisk erfarenhet i rollen som receptionist? Vi söker dig som vill sprida positivitet och ge ett professionellt bemötande i receptionen hos vår kund Knowit! För att trivas i rollen tror vi att du är en prestigelös person som gillar att hjälpa till där det behövs.
Detta är en visstidsanställning med start omgående, start under v.6. Uppdraget beräknas pågå tom 31/3 men chanser till förlängning. Det är av stor vikt att du är tillgänglig omgående!
Om företaget
Detta är ett konsultuppdrag där du har din anställning hos KFX HR-partner och arbetar som uthyrd konsult hos vår kund Knowit.
KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare och kunder. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vi har en gedigen kompetens inom vårt område och många nöjda kunder som varit med oss från start 1986.
KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och vår personal. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är i dag drygt 500 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.
Arbetsuppgifter
I din roll som receptionist kommer du ansvara för att alla besökare bemöts med högklassig service, såväl i receptionen som via växel och mail. Du ansvarar vidare för att Knowits moderna lokaler hålls i bästa skick samt ser till att kaffe och dryck finns tillgänglig för besökare och intern personal. Du ser över kontorets lokaler och konferensrum samt beställer luncher och fika till kontoret. Vidare ansvarar du för in och utgående post.
Kvalifikationer
För att trivas i rollen som receptionist hos Knowit Göteborg tror vi att du är en social och positiv person och trivs med att ta ansvar för dina arbetsuppgifter. Vidare är det viktigt att du är prestigelös och trivs med att ta egna initiativ för att hålla kontoret i bästa skick.
Du behöver finnas tillgänglig 2-4 vardagar/vecka för arbete mellan kl. 07.30-15.00. Övriga krav för tjänsten är att du talar och skriver flytande svenska.
Det är av stor vikt att du är tillgänglig för omgående start!
Övrigt
Start för tjänsten: Omgående, v.6.
Omfattning:Deltidsanställning hos KFX HR-partner
Lön: Fast lön enligt överenskommelse
Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Paula Jansson på 031 -711 98 00.
Varaktighet, arbetstid
Deltid 50% Tillfälligt arbete, 11 dagar - 3 månader
Publiceringsdatum2019-02-02ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-02-10
Ange följande referens när du ansöker: 3608
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPaula Jansson 031-711 98 00
FöretagKFX HR-partner Göteborg AB
AdressKFX HR-partner Göteborg AB
Odinsgatan 6
41103 Göteborg
KontorsadressOdinsgatan 6
Jobbnummer 4589929
Observera att sista ansökningsdag har passerat.