Receptionist till IPM
Ryska Posten / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för IPMs räkning en Receptionist som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start i början av januari. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
IPM är en kapitalförvaltningsfirma som grundades 1998 för att förvalta kapital för institutionella investerare som pensionsfonder, livbolag, stiftelser och statliga institutioner. Idag förvaltar IPM ett kapital överstigande 50 miljarder kronor för ett flertal av världens största institutioner. De är ca 50 anställda och arbetar i moderna lokaler i centrala Stockholm. Då deras nuvarande receptionist kommer att gå vidare i karriären söker de efter en ny medarbetare som vill vara med och bidra till den goda stämningen på kontoret.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och IPMs önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som ambassadör hos IPM.
Publiceringsdatum2016-11-25ArbetsuppgifterSom Receptionist kommer du att arbeta med sedvanliga receptionistuppgifter så som att:
• Ta emot besökare
• Se till att de allmänna utrymmena är representabla
• Förbereda möten genom att boka konferensrum, brygga kaffe, köpa fika och luncher
• Dela ut post, boka bud, vattna blommor och fylla på nytt papper i kopieringsmaskinerna
Tjänsten passar dig som har erfarenhet från reception och vill få in en fot på ett modernt och framgångsrikt företag.
VI SÖKER DIG SOM
• Har tidigare erfarenhet från receptionsarbete
• Kan starta i början av januari
• Har gedigen erfarenhet inom service
• Kan uttrycka sig väl på svenska och engelska i både tal och skrift
Som person är du proaktiv, initiativtagande och strukturerad. Du har även ett positivt förhållningssätt och brinner för att ge förstklassig service.
ÖVRIG INFORMATION
• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
ErsättningPersonlig lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-12-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRyska Posten
AdressRyska Posten
Sandhamnsgatan 63B
10253 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63B
Jobbnummer 3182205
Observera att sista ansökningsdag har passerat.