Receptionist till IPM

Ryska Posten / Receptionistjobb / Stockholm
2016-11-24
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionist till IPM" (publicerad 2016-11-25) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för IPM räkning en Receptionist som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start i början av januari. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

IPM är ett privat investmentföretag med inriktning mot förvaltning av aktieportföljer. Deras kontor är centralt beläget på Mäster Samuelsgatan 6 i Stockholm. De har över fyrtio anställda varav närmre hälften är involverade i forskning och investeringar. IPM blir alltmer globalt då de utökar sin portfölj med investerare i Europa, Asien, Mellanöstern och Nordamerika. Då deras nuvarande receptionist kommer att gå vidare i karriären söker de nu efter en ny medarbetare som vill vara med och bidra till den goda stämningen på kontoret.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och IPMs önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som ambassadör hos IPM.

Publiceringsdatum
2016-11-24

Arbetsuppgifter
Som Receptionist kommer du att arbeta med sedvanliga receptionistuppgifter så som:

Du kommer till exempel att:

• Ta emot besökare
• Se till att de allmänna utrymmena är re presentabla
• Förbereda möten genom att boka konferensrum, brygga kaffe, köpa fika och luncher
• Dela ut post, boka bud, vattna blommor och fylla på nytt papper i kopieringsmaskinerna

Tjänsten passar dig som har erfarenhet från reception och vill få in en fot på ett modernt och framgångsrikt investmentföretag.

VI SÖKER DIG SOM

• Har tidigare erfarenhet från receptionsarbete
• Kan starta i början av januari
• Har gedigen erfarenhet inom service
• Kan uttrycka sig väl på svenska och engelska i både tal och skrift

Som person är du proaktiv, initiativtagande och strukturerad. Du har även ett positivt förhållningssätt och brinner för att ge förstklassig service.

ÖVRIG INFORMATION

• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering.bemanning@ryskaposten.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
Personlig lönesättning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-12-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ryska Posten

Adress
Ryska Posten
Sandhamnsgatan 63B
10253 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63B

Jobbnummer
3178708

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten: