Receptionist till Intertrust

Intertrust / Receptionistjobb / Stockholm
2016-10-10
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionist till Intertrust" (publicerad 2016-10-12) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Intertrust i Stockholm

Utmärker du dig i en serviceroll och är det där dina färdigheter kommer till bäst användning? Ser du dig själv i en internationell och professionell organisation? Då är detta rollen du söker!

Intertrust Group är ett globalt ledande företag inom Corporate Services, vi tillhandahåller ett brett utbud av högkvalitativa tjänster inom juridik och ekonomi till företag, fonder och finansiella institutioner över hela världen. Idag har vi över 2400 specialister som arbetar från 42 kontor i 31 länder, alla under våra värdeord; kvalitet, engagemang, människor, partnerskap och integritet.

I Norden arbetar vi som en organisation med cirka 100 anställda på kontor i Stockholm, Helsingfors, Köpenhamn, Malmö och Oslo. I Stockholm är vi för närvarande 40 personer i moderna lokaler på tionde våningen i Hötorgsskrapa 3 även kallad Hitech Building.

Som receptionist på Intertrust är du vårt ansikte utåt och ansvarig för att säkerställa att klienter, samarbetspartners och kollegor är nöjda. Dina ansvarsområden innefattar även faciliteterna och därför är det viktigt att du har en stark känsla av ägandeskap. Vi söker någon som är stolt över sitt yrke, som har ett genuint intresse för att hjälpa andra och som alltid fokuserar på lösningen.

Om du identifierar dig med vad som beskrivs ovan är du den vi söker!

Publiceringsdatum
2016-10-10

Dina arbetsuppgifter
Som receptionist kommer du att ha fyra huvudansvarsområden; reception, posthantering, köket och övriga faciliteter. Exempel på uppgifter som ingår är:

Välkomna gäster, inkommande samtal, praktiska arrangemang för möten
Säkerställa att alla inkommande brev och mail vidarebefordras till ansvarig person
Säkerställa att alla ytor är i perfekt skick
Assistera vår Office Manager

Passande bakgrund:

Vi ser gärna att du har minst ett års erfarenhet från en serviceroll. Då personliga egenskaper ligger till störst grund i denna rekrytering är detta stycke avgörande. Som person beskriver du dig själv som observant, ansvarsfull och serviceinriktad. Du har ett genuint intresse för att hjälpa andra, det är där din känsla av prestation kommer ifrån. Du strävar alltid efter perfektion och det genomsyrar allt du gör. Slutligen så är du stolt över ditt arbete och du värdesätter ditt bidrag till företagets framgång. Då rollen kräver omfattande kommunikation i varierande former är det även viktigt att du uttrycker dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift.

Urval görs löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan. Om du har några frågor kring tjänsten, vänligen kontakta Sofia Lindberg (Office Manager), sofia.lindberg@intertrustgroup.comeller 08-402 72 33. Om du har några frågor kring rekryteringsprocessen, vänligen kontakta Ellen Rue (HR Business Partner), ellen.rue@intertrustgroup.com eller 0708-404 649.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ellen Rue +46 708404649 ellen.rue@intertrustgroup.com

Företag
Intertrust

Adress
Intertrust
Sveavägen 9
11157 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 9, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3096464

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Intertrust

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Intertrust: