Receptionist till innovativt företag i city
Avanzera Bemanning AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vårt uppdrag:
Nu söker vår kund som tillhandahåller företag och privatpersoner med virtuella miljöer för att skapa hållbara innovationer en ny medarbetare till sitt kontor i city. Då deras nuvarande kollega går vidare söker de nu en ny receptionist. Uppdraget är på heltid och pågår under 1 år med möjlighet till förlängning och är tänkt att tillsättas till den 1 november.
Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Avanzera och jobba ute hos kund. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön innevarande månad samt betald semester.
Publiceringsdatum2016-10-03Dina arbetsuppgifterSom receptionist kommer dina främsta uppgifter att handla om att hantera och besvara samtal, välkomna gäster, kunder och besökare. Hantera mötesbokningar av rum samt att hantera e-post och att vara ansvarig för beställning av kontorsmaterial. Hantera säkerheten och accessen gällande kontorets anställda. Du kommer även vara ansvarig kontaktperson för kontrakt och avtal med externa leverantörer för kontoret. Du kommer även att vara delaktig i att upprätthålla en god arbetsmiljö på kontoret, detta genom att säkerställa att de lokala regler och skyldigheter för kontoret följs. Detta genom att du är delaktig och hanterar kontorslokalerna för att optimera organisationens arbetsgrupp och dess arbetsförhållande.
Exempel på arbetsuppgifter:
• Hantera och besvara samtal
• Välkomna gäster, kunder och besökare
• Hantera e-post
• Hantera mötes- och rumsbokningar
• Beställning av kontorsmaterial
• Ansvara för kontakten med externa leverantörer för kontoret
• Hantera säkerhet- och accessfrågor för kontorets anställda
• Vara delaktig i företagets arbetsmiljöfrågor
BakgrundVi söker dig som har erfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter i form av receptionist eller snarlik roll. Det är ett krav att du har kunskaper i engelska, både tal och skrift samt att du har goda kunskaper i Office-programmen. Språkkunskaper i franska ses som ett plus.
Som person är du proaktiv, positiv, ansvarsfull och kan jobba självständigt. Sist, men inte minst, önskar vi att du är en god lagspelare som stöttar dina kollegor och arbetar mot gemensamma mål.
Sök redan idag! Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara en minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten. Välkommen med din ansökan!
Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på
www.avanzera.se eller
www.facebook.com/AvanzeraVaraktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-10-26
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 805
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMalin Klingberg 08-54528307
FöretagAvanzera Bemanning AB
AdressAvanzera Bemanning AB
Box 853
10137 Stockholm
KontorsadressBox 853, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3082702
Observera att sista ansökningsdag har passerat.