Receptionist till Huawei

Office Management bemanning och rekrytering / Lagerjobb / Stockholm
2018-08-24
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionist till Huawei" (publicerad 2018-09-27) ⬅️


Visa alla lagerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Office Management bemanning och rekrytering i Stockholm, Täby eller i hela Sverige

Vill du arbeta i en internationell miljö och på ett välkänt företag? Trivs du med att vara spindeln i nätet och slutför dina uppgifter med stor noggrannhet? Då kan tjänsten som receptionist hos Huaweivara tjänsten för dig!

För kunds räkning söker nu Office Management en receptionist på heltid. I rollen som receptionist är du kundens ansikte utåt, mot både besökare och medarbetare.

Dina övergripande ansvarsområden kommer bland annat vara att:

• Bemöta kunder/besökare
• Bistå med ankomstregistrering av besökare
• Besvara frågor för medarbetare
• Administrera passerkort
• Daglig uppsikt över receptions- och konferensytor
• Skapa felanmälningar som avser fastigheten
• Övrig administration

Denna tjänstpassar dig som trivs i en varierad yrkesroll där kunder och medarbetare alltid prioriteras i förstahand.

Tjänsten är på heltid, under kontorstider och tillsättning sker så snart vi hittat rätt person för tjänsten (förmodat startdatum i augusti). Uppdraget är på 1 år, med stor chans till förlängning.

Kvalifikationer och egenskaper:

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från liknande arbetsuppgifter eller från servicebranschen. För att lyckas i rollen som receptionist krävs det att du är professionell i din kommunikation och har en stark känsla för service. Andra viktiga egenskaper är att du är flexibel, har ett sinne för detaljer och alltid ligger steget före. Du är noggrann med förmågan att skifta fokus och kan naturligt prioritera mellan olika arbetsuppgifter.

Vidare ser vi att du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal som skrift eftersom många besökare samt kollegor är engelsktalande.

Publiceringsdatum
2018-08-24

Övrig information
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Arbetstid: mån-fre 08.00-17.00
Plats:Kista

Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Office Management, men arbeta ute hos vår kund. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-02-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Lodin maria.lodin@officemanagement.se +460000000

Företag
Office Management bemanning och rekrytering

Adress
Office Management bemanning och rekrytering
Skalholtsgatan 6
16440 Kista

Kontorsadress
Skalholtsgatan 6, Kista

Jobbnummer
4309512

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Office Management bemanning och rekrytering

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Office Management bemanning och rekrytering: