Receptionist till hotell i centrala Eskilstuna!
OnePartnerGroup Mälardalen AB / Receptionistjobb / Eskilstuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Eskilstuna,
Kungsör,
Västerås,
Strängnäs,
Hallstahammar eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos OnePartnerGroup Mälardalen AB i Eskilstuna,
Kungsör,
Västerås,
Strängnäs,
Köping eller i
hela Sverige Har du alltid ett leende på läpparna och brinner för att ge service av högsta kvalitet? Vill du vara en del av en av världens största hotellkedjor?
Nu söker vi en receptionist med hög servicekänsla till Best Western Plaza Hotel i Eskilstuna!
Om kundföretaget
Best Western Plaza Hotel är beläget i centrala Eskilstuna och lockar allt från affärsresenärer till fritidsresenärer. För oss är det viktigt att våra gäster får en avkopplande och upplevelserik vistelse.
Om du värdesätter genuin service och stort engagemang kan du vara säker på att vi är det hotell i Eskilstuna som uppfyller dina önskemål.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som receptionist kommer du dagligen att ta emot hotellets gäster och därför är det av allra högsta vikt att du sätter gästen i fokus och bidrar till en mycket bra serviceupplevelse. I dina huvudsakliga arbetsuppgifter ingår:
• Kassahantering
• Att möta och välkomna gästerna
• Att checka in och ut gästerna
• Att ta emot och hantera bokningar
• Fakturering
Även frukosttjänst kan komma att ingå i arbetsuppgifterna. Tjänsten är på heltid och tillträde så snart som möjligt.
Din profil
För att lyckas i rollen som receptionist har du tidigare erfarenhet inom serviceyrket och trivs med att ha mycket kundkontakt. Du har förmågan att hantera många olika situationer och ser alltid lösningar istället för problem.
Du är flexibel i mötet med gästerna och duktig på att prioritera rätt när tiden är knapp. Som person är du positiv, noggrann och ansvarsfull. Du trivs med att jobba i team men är även van vid att leverera goda resultat på egen hand.
Det är även viktigt att du har goda datorkunskaper och förmågan att snabbt sätta dig in i nya uppgifter. Vidare har du goda kunskaper i svenska och engelska, såväl i tal som skrift.
Det är en fördel om du har tidigare erfarenhet av administrativt arbete och mycket meriterande om du har erfarenhet av hotellsystemen Micros och Opera. Det är även meriterande om du har kunskap i fler språk än svenska och engelska.
Om detta stämmer väl in på dig så vänta inte med din ansökan då vi löpande kallar till intervjuer!
Om vårt företag
OnePartnerGroup är en svenskägd koncern. Vare sig du behöver hjälp med rekrytering, bemanning, funktionslösningar, omställning, utbildning eller HR kan du som kund hos oss räkna med att vi gör allt för att vara snabba och lätta att arbeta med, utan att tumma på vår professionalitet. Vi är helt sonika en komplett leverantör av kompetens inom både yrkesarbetar- och tjänstemannasektorn. Vi är med våra 1 500 medarbetare hittills verksamma på ett 30-tal orter, från Östersund i norr till Karlskrona i söder. Med hjälp av vår stora lokala kännedom, engagemang och erfarenhet strävar vi alltid efter att vara den lokalaste samarbetspartnern. Besök oss gärna på
www.onepartnergroup.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-08-10ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-09-08
Ange följande referens när du ansöker: 4823
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktElena Hallin
elena.hallin@onepartnergroup.seFöretagOnePartnerGroup Mälardalen AB
AdressOnePartnerGroup Mälardalen AB
Mogölsvägen 4
55593 JÖNKÖPING
KontorsadressMogölsvägen 4
Jobbnummer 3635617
Observera att sista ansökningsdag har passerat.