Receptionist till Hamilton
Hamilton Advokatbyrå / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hamilton Advokatbyrå i Stockholm,
Karlstad,
Göteborg eller i
hela Sverige Som en av Sveriges ledande affärsjuridiska rådgivare med drygt 100 medarbetare erbjuder Hamilton ett brett utbud av affärsjuridiska tjänster till både svenska och internationella klienter. Vår vision är att vara den högst ansedda och mest eftertraktade affärsjuridiska rådgivaren och arbetsgivaren i Sverige.
Vill du bli en av oss?
Vi söker dig som vill anta den spännande utmaningen att vara en del av vår Front Desk och konferens. Hamiltons Front Desk håller högsta kvalitet, service och professionalism och får återkommande höga betyg av klienter och andra besökare.
Din roll
Rollen innebär att du tillsammans med dina kollegor säkerställer att kvaliteten på service och professionalitet upprätthålls, samtidigt som du värnar om ett personligt och varmt bemötande. Vidare innebär din roll ett gemensamt ansvar för firmans telefonväxel och bokning av mötesrum samt bud. Hamiltons Front Desk har ansvar för konferensavdelningen och de interna ytorna samt för beställning av t.ex. frukost, lunch och middag vid möten och evenemang. Du som arbetar i Front Desk kan även, utifrån behov, vara behjälplig vid evenemang på kvällstid. Hamiltons Front Desk består av en Front Desk Manager, två receptionister och en receptionspool som består av juriststudenter.
Publiceringsdatum2018-10-30ProfilVi söker dig med tidigare erfarenhet av att arbeta som receptionist, assistent eller i en liknande roll inom en högpresterande och dynamisk bransch. Det är meriterande om du har erfarenhet av att ha arbetat på konferens, café eller restaurang. Vi har både nationella och internationella klienter, varför vi önskar att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift såväl på svenska som på engelska.
För att lyckas i rollen bör du vara en person som arbetar proaktivt, flexibelt och prestigelöst samt kan ta snabba beslut vid högt tempo för att arbetet ska flyta på smidigt. Vidare ser vi att du är en person med stor ansvarskänsla för dina arbetsuppgifter, har höga ambitioner samt en god initiativ- och problemlösningsförmåga. Du brinner för att ge det lilla extra och får energi av mötet med andra människor. Du har god datavana och kan lätt sätta dig in i nya system.
Vi erbjuder en stimulerande arbetsplats där det finns stort utrymme att utvecklas. Tjänsten är en anställning direkt med Hamilton och omfattas givetvis av byråns generösa anställningsvillkor och förmåner.
Så ansöker duTjänsten är på heltid med tillträde snarast. Vår Front Desk är öppen mellan kl. 08.00-20.00 alla vardagar.
De fasta arbetstiderna för receptionister är mellan kl. 08:00-17:00 alt. kl. 09:00-18:00, men kan variera vid behov och vi ser därför att du är flexibel. Vi tillämpar sex månaders provanställning.
I denna rekrytering samarbetar vi med Manpower. Om du har frågor gällande tjänsten eller din ansökan är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Kristina Lundqvist på tel: 08 452 33 13 alt. email:
kristina.lundqvist@manpower.seSista ansökningsdag är 18 november men vi kommer att hålla intervjuer löpande och tjänsten kan komma att tillsättas under ansökningstiden. Registrera därför din ansökan så snart som möjligt.
Varmt välkommen med din ansökan!
Besök oss gärna på
www.hamilton.se, LinkedIn, Instagram och Facebook.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent
ErsättningNot Specified
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-11-20
Ange följande referens när du ansöker: 31678116-6fdb-
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKristina Lundqvist
Kristina.Lundqvist@manpower.se +4684523313
FöretagHamilton Advokatbyrå
AdressHamilton Advokatbyrå
11147
11147 0180
KontorsadressStockholm City
Jobbnummer 4431665
Observera att sista ansökningsdag har passerat.