Receptionist till försäkringsbolag

KFX HR-partner Skandinavien AB / Receptionistjobb / Sundsvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Sundsvall, Timrå, Mark, Härnösand, Nordanstig eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Sundsvall, Timrå, Kramfors, Hudiksvall, Ljusdal eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2023-01-04

Om tjänsten
Nu är vi på KFX ute efter dig som trivs i att ge service mot företagets besökare och medarbetare, gillar att hålla ordning och reda, är inte rädd för att lära dig nytt och tycker om att arbeta i en miljö med varierande arbetsuppgifter. Beskriver du dig dessutom som framåt, social och ansvarsfull kan det vara dig vi söker!

Tjänsten är deltid, 6 timmar/dag med ambition att öka på till 8 timmar/dag på sikt. Du ska därför vara öppen för att arbeta såväl deltid som heltid.

Om företaget
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som receptionist hos vår kund kommer du att arbeta nära ihop med två andra kollegor. Arbetsuppgifterna kan variera men ingår gör bland annat:

• Välkomna besökare och hänvisa dem rätt, inklusive telefonsamtal
• Hantering av inkommande och utgående post
• Verifiering av fakturor
• Internservice i form av passerbrickor, parkeringstillstånd, "happenings" etc
• Löpande hantering av mail och felanmälningar

Kvalifikationer
• God kommunikativ förmåga
• Service minded
• Noggrann och strukturerad
• Språkkunskaper i svenska och engelska

I denna tillsättning värdesätter vi främst de personliga egenskaperna men tidigare erfarenhet av att arbete i reception, serviceyrke eller administrativt är meriterande.

Övrig information
Tillträde: Enligt Överenskommelse

Omfattning: Deltid 75% (Initialt 6 timmar/dag och på sikt öka till 8 timmar/dag).

För frågor om tjänsten, välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Ida Olsson (Ida.olsson@kfx.se). Urval sker löpande och tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag.

Bakgrundskontroll görs på slutkandidat.

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-02-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143)

Arbetsplats
KFX HR-partner Stockholm

Jobbnummer
7312287

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB: