Receptionist till företag i Stockholm

KFX HR-partner Skandinavien AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2023-09-12

Om tjänsten
Har du erfarenhet av att arbeta inom service? Gillar du kundbemötande och trivs bra att vara i ansiktet utåt? Vi söker just nu receptionister till uppdrag på heltid med placering i Stockholm.

Om företaget
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som receptionist ingår varierande arbetsuppgifter inom service, kontor och administration. Specifika arbetsuppgifter beror på uppdragets karaktär och vem kunden är. Vanligt förekommande arbetsuppgifter som receptionist är:

• Ta emot besökare, växelservice och mailhantering

• Kontakt med servicefunktioner och leverantörer

• Göra ärenden, planera interna konferenser och event

• Posthantering, resebokningar och annan administration

• Sköta inköp av kontorsmaterial, mat och fika

• Ansvara för att kontorets lokaler är representativa

Kvalifikationer
Vi söker dig som är utåtriktad, serviceminded och har ett genuint intresse för människor. Som person sprider du positiv energi, ger ett professionellt intryck och är flexibel. Vidare har du lätt för att sätta dig in i nya situationer och lösa problem.

För att vara kvalificerad för tjänsten uppfyller du följande kriterier:

• Tidigare erfarenhet av service, gärna från butik, kundtjänst eller kontor

• Kunskaper i Microsoft Office

• Behärskar svenska och engelska i tal och skrift

• Meriterande men ej ett krav, är om du har erfarenhet av administration och något större växelsystem

Övrig information
KFX HR-partner är ett väletablerat bemanning- och rekryteringsföretag med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Sundsvall. Med ett brett nätverk och stort engagemang kan vi erbjuda intressanta och spännande tjänster inom områden som service, administration, ekonomi och HR.

Viktigast för oss är att våra medarbetare trivs och känner sig trygga i sin anställning. Som konsult hos KFX HR-partner erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och kollektivavtal. Det ser vi inte som en förmån, utan som en självklarhet!

Urval och intervjuer kommer att ske löpande för att matcha mot befintliga och kommande uppdrag. Välkommen att skicka in din ansökan redan idag! Vid frågor kontakta ansvarig rekryterare Madeleine Ranström på Madeleine.Ranstrom@kfx.se

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-10-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143)

Arbetsplats
KFX HR-partner Stockholm

Jobbnummer
8104099

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB: